Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:27:47 GMT

شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی بود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۱۷۱۸

شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام مکرم گفت: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام «جابر مکرم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی اظهار کرد: 12 اردیبهشت سالروز شهادت متفکر شهید علامه «مرتضی مطهری» به جهت تکریم مقام معلم و ارزش علم به نام روز بزرگداشت مقام معلم و در سپاه و بسیج به نام هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: شهید مطهری به عنوان یک شخصیت علمی، انقلابی، فعال، متدین و کارآمد بهترین نمونه و الگوی عملی نسل امروز در سنگر دفاع از انقلاب اسلامی است.

 

وی گفت: شهید مطهری احیاگر تفکر انقلاب اسلامی و شهید راه دفاع از اسلام ناب و مبانی اصیل آن بود و به همین دلیل امروز الگو و اسوه تمام مربیان قرار گرفته است.

 

حجت‌الاسلام مکرم تصریح کرد: عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا نیز در راستای پاسداشت مقام رفیع شهید مطهری و ترویج افکار و اندیشه‌های آن استاد گرانقدر برنامه‌هایی را در سطح شهرستان و حوزه‌های مقاومت پیش‌بینی کرده است که از تاریخ6 الی12 اردیبهشت اجرا می‌شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: تجلیل از اساتید، فرهنگیان، مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه کتابخوانی، غبارروبی مزارشهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب، تولید و بارگزاری مطالب برگرفته شده از اندیشه شهید مطهری در فضای مجازی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه و مواسات، برگزاری نشست‌های سیاسی و بصیرتی ویژه کارکنان و سربازان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و تعداد فراگیر محدود و با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه‌ها در این هفته به شمار می‌آید.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله مطهری هفته عقیدتی سیاسی سپاه هفته عقیدتی سیاسی انقلاب اسلامی شهید مطهری صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه از تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ جهانشاه امامی، امروز (۱۰ اردیبهشت) در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متنوع برای این هفته در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت در حال برگزاری است. 

وی افزود: ستادی برای برگزاری برنامه های این هفته در کرمانشاه تشکیل شده که طی آن ۳۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده است. 

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کرمانشاه برگزاری گردهمایی و نشست‌های بصیرتی در جهت ارتقاء سطح بینش دینی، سیاسی و عقیدتی کارکنان، تقدیر و تجلیل از همسران فرهنگی پاسدار، برگزاری حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت با موضوع شعار سال و تبیین اندیشه‌های شهید مطهری، سرکشی به بیش از ۳۰ مدرسه در سطح شهرستان و برگزاری نشست‌های تبیینی، دیدار با خانواده معظم شهدا، فضاسازی و آذین بندی مدارس، اجرای زنگ انشاء با عنوان تکریم مقام معلم، تقدیر از فرماندهان، مسئولین و اساتید و کارشناسان برتر عقیدتی سیاسی و ... را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد. 

حجت الاسلام مسلم کماسی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز بااشاره به در پیش بودن سالروز شهادت آیت‌الله مرتضی مطهری و آغاز هفته‌ معلم، اظهار کرد: شهید مطهری جزو اثرگذارترین شخصیت‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و یار واقعی و پرورش یافته مکتب امام بود. عملش همراه با اخلاص بود و همین مسئله هم باعث شد تا برای همیشه ماندگار و اثر گذار باشد. دیدگاه‌های شهید مطهری پاسخگوی شبهات امروزی در حوزه‌های مختلف است. 

کماسی با تاکید براینکه معلمین ما باید شهید مطهری را به عنوان الگوی خود قرار دهند، گفت: در این ایام که سالروز شهادت استاد مطهری است، معلمین ما باید سبک زندگی ایشان را مرور کنند و نسبت به مسائل روز سیاسی آگاه باشند و انحرافات فکری عقیدتی و سیاسی را بشناسند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی