Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که باید مصرف کالای داخلی خودمان را در اولویت قرار دهیم، گفت: با مصرف کالای داخلی و خودمان می‌توانیم بزرگترین کمک را به اقتصاد کنیم.

علی آشتاب، امروز ششم اردیبهشت، در بازدید از کارخانه پگاه لرستان که به مناسبت هفته کارگر انجام شد، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و هفته کار و کارگر و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و کارگران در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: شرکت پگاه لرستان از حوزه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که همه ما می‌توانیم با افتخار بگوییم که کارگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که ما به خاطر نعمت نیروی انسانی و مدیریتی که امروز در خدمت آن‌ها هستیم خداوند را شاکریم، عنوان کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۰ را تحت‌عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند و اعتقاد ما بر این است که یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تولید نیروی کار است و توجه به رفع نیازها و مشکلات این بخش می‌تواند گره‌گشای خیلی از مشکلات اقتصادی باشد.

آشتاب تأکید کرد: در شرایط سخت کرونایی صیانت از سلامت نیروی کار مهم‌ترین وظیفه کارآفرینان است، ما اگر توانستیم سلامت نیروی کار خود را تأمین کنیم در سایه آن تولید، فروش و درآمد اتفاق می‌افتد و شاهد رفاه مجموعه خواهیم بود اما اگر اینگونه نباشد شاهد آسیبی جبران‌ناپذیر به مجموعه هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: همه می‌دانیم در یک جنگ تمام عیار با دشمنان اسلام، نظام، انقلاب و رهبری هستیم و به طبع در جنگ اقتصادی نیز حلوا خیرات نمی‌کنند، کسانی که بیرون از کشورند دنبال این هستند که چرخ اقتصاد را متوقف کنند که باعث نارضایتی عمومی شده و نارضایتی از نظام و انقلاب را در پی دارد.

وی عنوان کرد: امروز با هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و سیاست‌های اقتصادی خوب مجموعه دولت چرخ تولید به خوبی می‌چرخد، هرچند مسائل و موانعی وجود دارد که باید تلاش کرد آن‌ها را برطرف کنیم.

آشتاب ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که مجموعه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تمامی بخش‌ها می‌توانند نقشی اساسی و مهم را در تحقق شعار سال و به طبع آن مبارزه با تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی که دشمنان دنبال ایجاد آن در کشور هستند، داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: رشد ۴۵ درصدی تولید کارخانه شیر پگاه لرستان نشانگر این است که شعار سال گذشته در این مجموعه اتفاق افتاده است، شعار مجموعه دولت با توجه به رفع موانع و مشکلات با اعمال مشوق‌های مختلف است.

وی ادامه داد: در حمایت از واحدهای تولیدی بحث معافیت‌های بیمه‌ای، استفاده از تسهیلات را داریم، سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده است کارفرمایانی که تا پایان ۳۱ تیرماه نسبت به ثبت اطلاعات کارکنان و پرداخت حق بیمه پرداخت نشده آن‌ها اقدام کنند کلیه جرایم آن‌ها بخشیده می‌شود.

آشتاب بیان کرد: توجه به توانمندی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی می‌تواند گره‌گشای کار ما باشد و به عبارتی تمام هم و غم خود را برای یک تولید رقابتی و با صرفه اقتصادی کنیم و تولید را جز لاینفک وجودی خودمان بدانیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به این‌که حتی نباید یک دقیقه وقت خود را به بطالت بگذرانیم، عنوان کرد: غنی‌ترین فرهنگ کار را ما در دین اسلام داریم، تأکیداتی که ائمه دارند همه بر این است که مایه مایه رشد و تعالی است و با کار و تولید می‌توانیم اهداف و برنامه های خود را محقق کنیم.

وی با اشاره به این‌که نظام ما باید به اصلاح برخی از موارد توجه داشته باشد، بیان کرد: در مکاتبه‌ای که با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتیم بخش عمده ای از موانع را عنوان کردیم، همه باید شرایط را تسهیل کرده و در کار تسریع شود که بهترین شرایط را داشته باشیم.

آشتاب با اشاره به این‌که باید مصرف کالای داخلی خودمان را در اولویت قرار دهیم، عنوان کرد: یکی از گرفتاری‌های اصلی ما قاچاق کالاست، با مصرف کالای داخلی و خودمان می‌توانیم بزرگترین کمک را به اقتصاد کنیم، همه ما باید مبلغ و مروج مصرف محصولات پگاه لرستان در خانه‌ها و استان خودمان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شیر پگاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ماه مبارک رمضان مقام معظم رهبری لرستان انقلاب هفته کارگر تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان مصرف کالای داخلی مدیرکل تعاون پگاه لرستان نیروی کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود