Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از تعمیر ۱۷۴۶ مسکن در سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال ودیعه مسکن در اختیار ۲۳۳ مددجو در استان قرار گرفت. - اخبار استانها -

علی‌ ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   شهرکرد اظهار داشت: در سال گذشته 35 میلیارد و 680 میلیون ریال ودیعه مسکن به 233 نفر از مددجویان از سوی کمیته امداد استان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در سال 99 کمیته امداد استان، 470 مسکن روستایی، 25 مسکن شهری احداث و 9 خرید مسکن شهری نیز از سوی کمیته امداد جهت رفع نیاز مددجویان صورت گرفت.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری، بیان داشت: بنابر تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه پاسداران جهت احداث خانه برای خانواده‌های نیازمند، 281 واحد مسکن در طرح سپاه برای نیازمندان احداث شد، همچنین 38 واحد مسکن بوتراب نیز در استان احداث و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

ملک‌پور خاطر نشان کرد: کمک به تکمیل 200 مسکن روستایی، تکمیل 31 واحد مسکن شهری، کمک به گاز کشی 748 واحد مسکونی، کمک به احداث 46 فضای جانبی و حصار، خرید 4 مسکن در مناطق محروم توسط خیّرین در سال گذشته انجام شد.

میزان جدید مستمری خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اعلام شد مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 65 درصد افزایش می‌یابد کمیته امداد کاشان در جهت کارآفرینی مددجویان حرکت کند

وی در پایان بیان کرد: قابل ذکر است که تعمیر 1746 مسکن و کمک به تعمیر 285 مسکن جهت خانواده‌های نیازمند استان چهارمحال و بختیاری در سال گذشته صورت گرفت.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری سال گذشته کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم

مدتی است که تصویری از پرداخت ودیعه مسکن میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری در فضای مجازی منتشر شده است. موضوعی که مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران می‌گوید از آن اطلاعات دقیقی ندارد. اما علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌گوید ما نیازمند این بودیم مدیرانی که از شهرستان می‌آوریم یا در تهران هستند و خانه ندارند را بتوانیم مقدمات شرایط استقرارشان را فراهیم کنیم. بهترین راهی که در نظر گرفتیم این بود که برایشان وام با درصد بهره رایج در بانک‌ها بگیریم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام