Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالغ بر ۲۵ میلیاردتومان حقوق دولتی از معادن استان تهران وصول و به خزانه کشور واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بالغ بر 25 میلیاردتومان حقوق دولتی از معادن استان تهران وصول و به خزانه کشور واریز شده است. علی عبدی با اعلام این خبر گفت: این مقدار از مبلغ وصولی به نسبت مدت مشابه سال 1398 رشدی بالغ بر 135 درصد را داراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور معادن سازمان صمت استان تهران افزود: آهک، سنگ لاشه و شن و ماسه مواد معدنی استحصالی از معادن در سطح استان می باشد که نقش مهمی در عمران و ساخت و ساز معادن شهر تهران دارد.   وی با اشاره به معادن فعال استان گفت: درحوزه صنایع معدنی و محصولات وابسته به آن از قطب های فعال کشور بوده و به دلیل سیستم حمل و نقل مناسب و دسترسی به فرودگاههای بین المللی در صادرات محصولات معدنی نقش حائز اهمیتی داشته ایم.   عبدی در پایان ابراز امیدواری کرد: حقوق دولتی سال 99 بر پایه قیمت جدید تا پایان خرداد ماه به معدن کاران ابلاغ گردید تا نسبت به تسویه حساب حقوق دولتی سال 99خود اقدام نمایند. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد معدنی صنعت و معدن معدن استان تهران حقوق دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • توسعه فراوری معدنی عامل تحقق رشد اقتصادی ۵.۷ درصدی در استان سمنان
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد