Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دومین نشست جلسه شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مذکور مطابق جلسات پیشین شورای آموزشی، پیش از بیان دستور جلسه مسائل و مشکلات آموزشی و دانشجویی از سوی معاونین آموزشی دانشکده ها مطرح و توسط مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه راهکارهای لازم ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت دوم جلسه، موضوع پذیرش دانشجوی MD-MPH بر اساس تبصره ۳ ماده ۵ آیین نامه دوره تحصیل همزمان با دکتری عمومی (داوطلبانی که حائز شرایط آیین نامه مربوطه نیستند) توسط دکتر شکیبا زاده معاون آموزشی دانشکده بهداشت مطرح شد و با نظر اعضای شورا پذیرش دانشجو از خارج از دانشگاه در صورت موافقت شورای MPH دانشکده بهداشت بلامانع اعلام شد.

همچنین ماده ۵ به این دستورالعمل دوره مذکور اضافه شد و بر این اساس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه هر سال ۱۰ نفر افراد حائز شرایط خود را با انجام مصاحبه به دانشکده بهداشت معرفی می کنند تا از طریق مصاحبه شورای MPH دانشکده بهداشت ۵ نفر از این افراد پذیرش شوند.

در نهایت پذیرش دانشجویان DDS در دوره MPH دانشکده بهداشت در صورت موافقت دانشکده دندانپزشکی به تصویب رسید.

در قسمت سوم جلسه نیز موارد آموزشی- دانشجویی، فرصت تحصیلی اضافی و مرخصی تحصیلی دانشجویی مطرح و مصوب شد.

کد خبر 5198081

منبع: مهر

کلیدواژه: رشته تحصیلی بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران مدرک تحصیلی آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان کنکور وام دانشجویی دوره دکتری آموزش پزشکی سازمان سنجش وزارت علوم تحقیقات و فناوری انتخاب رشته سازمان امور دانشجویان انتخابات 1400 شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشکده بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فهیمه فرهمندپور دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با نقد بهره برداری سیاسی جناح‌های مختلف از موضوعات مرتبط با حوزه زنان و خانواده در جهت تقابل و توازن قوا در جریان‌های سیاسی، انتخاباتی و موسمی، به ارزیابی سهم دغدغه‌های مرتبط با این موضوع در ساختار حکمرانی کشور پرداخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با مهم دانستن افزایش فرصت کنشگری زنان در سپهر سیاسی کشور و تقویت ساختار‌های فعال موجود در این زمینه، ساختارسازی یا صرف افزایش کمّی زنان کنشگر سیاسی را کافی ندانست و بر ضرورت تمرکز بر حل مسائل واقعی زنان و نهاد خانواده و ارائه کارنامه بر این اساس تأکید کرد.

فرهمندپور با تشریح مأموریت‌های ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی، از دانشجویان فعال و دغدغه‌مند خواست تا با شناسایی مسائل واقعی زنان و خانواده‌ها در میدان عینی جامعه در مسیر سیاستگذاری مطلوب‌تر و اثربخش‌تر این نهاد سیاستگدار کمک کنند.

وی افزود: ارزیابی میزان اثربخشی سیاست‌های طراحی شده و فعالیت همه جانبه در مسیر ادراک سنجی اجتماعی و البته ادراک‌سازی مثبت در راستای سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات همه اجزاء ساختار حکمرانی جمهوری اسلامی از مأموریت‌های مهم تشکل‌های دانشجویی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور در اولین دوره اعطای جایزه «شیخ مفید»