Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:58:54 GMT

تحقیق دانش‌آموزان بمی در مورد قنوات

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۶۴۰

تحقیق دانش‌آموزان بمی در مورد قنوات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منیره ستارزاده ،مدیر پایگاه قنوات ثبت جهانی اکبرآباد و قاسم‌آباد بم با اشاره به اینکه  مسابقه درباره قنوات بم در قالب مقاله، نقاشی و ماکت برگزار شد، گفت: در این مسابقه بعد از داوری ۱۰۰ تحقیق دانش‌آموزی  به ۲۰ نفر از برگزیدگان هدیه و لوح تقدیر اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایگاه قنوات ثبت جهانی اکبرآباد و قاسم‌آباد بم افزود: با برگزاری این گونه مسابقات دانش‌آموزان به نقش قنوات در هویت بخشی و توسعه پایدار شهرها، تاثیرات قنات بر ساختار اجتماعی و فرهنگی، مقایسه مزایا و معایب بهره‌برداری از آب‌های زیرزمینی به روش چاه‌ها و قنوات پی خواهند برد.

او بیان کرد: معصومه بنی‌اسدی، مهلا حسین‌پور، زهرا بارانی، یسنا آشوری، پرنیان پورجلالی، زهرا خاکپور، نرگس بنی‌اسدی، ملیکا دهقان، شکیلا زارع‌پور، مهرناز اورنگی، زینب خورشیدی، محمد پورحمیدی، آتیلا جمشیدی، پارسا عارف‌کیا، امیرحسین توحیدی، عرشیا توحیدی، مهیار اسدی، رضا صنعتی، هادی چهاردانگی، رادان نعیمی از دانش آموزانی هستند که در این داوری برتر شناخته شده‌اند.

ستارزاده با اشاره به اینکه این رویداد با همکاری و تعامل اداراتی همچون فرمانداری، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی شهر بروات و... برگزار شد، ادامه داد: برگزاری جلسات متعدد آموزشی در خصوص اهمیت قنات‌ها در مدارس سطح شهرستان بم از اولویت‌های پایگاه ثبت جهانی قنوات اکبرآباد و قاسم‌آباد این شهرستان است.

او اظهار کرد: مادر چاه قنوات اکبرآباد و قاسم‌آباد در محدوده شرقی شهر بم و با فاصله‌ای حدود ۵ کیلومتری از بم به سمت بروات واقع شده که مظهر آن‌ها در شمال بروات قرار دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قنات تاریخی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!