Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:53:38 GMT

مطالبه‌گری اهالی توت نده از مسئولان دنا

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۲۹۴۹

مطالبه‌گری اهالی توت نده از مسئولان دنا

قطعی آب و مشکلات آبی روستای توت نده شهرستان دنا باعث شد تا مردم این روستا با مسدودکردن محور ارتباطی پاتاوه به سی‌سخت گلایه‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس به گزارش شهروند خبرنگار صبح زاگرس صبح امروز به دلیل قطعی مکرر آب روستای توت نده از توابع شهرستان دنا و مشکلات آب شرب این منطقه مردم محورپاتاوه به سی سخت را  دقایقی مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خشنود مدیر آبفای شهرستان دنا در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: معضل بوجد آمده با رایزنی و گفتگو با مردم حل و قرار شد که خط انتقال جدیدی برای این روستا در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کمبود آب شرب در منطقه، آب این روستا و چند منطقه دیگر به صورت نوبتی وصل می شود گفت: با برنامه ریزی های انجام شده به زودی مشکل تامین آب در منطقه حل می شود.

 رییس آبفای دنا گفت:حفر چاه در منطقه سالها بود که معارض داشت که با رایزنی فرماندار و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی مشکل معارض آن رفع و به زودی کار حفر آن انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید

به گزارش خبرنگار مهر، حسن جهانیان عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از پل سوخته سرا اظهار کرد: با تلاش های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذارشده بود در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

جهانیان با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است، گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می باشد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: فعال کردن اقتصاد روستا یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است و باید با برنامه ریزی اصولی روند مهاجرت معکوس جوانان روستا فراهم شود.

وی در ادامه گفت: طی یک سال گذشته ده ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

کد خبر 6093477

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم