Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدرس دیجیتال مارکتینگ جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: پروژه‌ای، کارآموزی، دورکاری مسلط به آموزش های دیجیتال مارکتینگ و سوشیال مدیا سابقه تدریس مهم می باشد از اساتید مسلط و واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند. لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ: 09052699904

 

پربیننده ترین استخدام کارشناس بهداشت حرفه ای در اتحاد لنت پیشرو صنعت از مرکزی استخدام مهندس مکانیک (طراح) در یک شرکت تولیدی در البرز استخدام کارشناس فنی و کارشناس بازاریابی و فروش در گیلان استخدام گرافیست و کارشناس بازاریابی با حقوق و مزایا در همدان استخدام حسابدار در شرکت باختر تجهیز پارسیان در کرج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟