Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@04:28:39 GMT

تجلیل از مدافعان سلامت دانش‌آموزی در قرچک

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۲۰۹

تجلیل از مدافعان سلامت دانش‌آموزی در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت، اظهار کرد: اگر بشریت به حقیقت قرآن پی ببرد، همه مشکلات از جمله بیماری‌ها برطرف می‌شود؛ چرا که درمان حقیقی جسم و روح انسان و زندگی انسان در قرآن نهفته است.

وی گفت: ماه رمضان ماه قرآن است و هیچ دینی به اندازه دین مبین اسلام و پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) نسبت به اهمیت سلامت جسم و روح تأکید نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قرچک با بیان اینکه ویروس کرونا عبرت بزرگی در زندگی بشر است، ادامه داد: وقتی سلامت جسمی به خطر افتاد، متوجه شدیم چقدر از سلامت وجودی روح و روان و دین غفلت ورزیدیم.

مدافعان سلامت موفق‌ترین نمونه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را به نمایش گذاشتند

بهمن خطیبی فرماندار قرچک در این مراسم بیان کرد: مراقبین و مدافعان سلامت موفق‌ترین نمونه مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این شرایط سختی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، همه ملت‌ها سبک جدیدی از زندگی را تجربه می‌کنند، چرا که شرایط جدیدی در جوامع ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جهش پیدا کرده است؛ این آسیب‌ها و بی‌اخلاقی‌ها شاید مانند ویروس کرونا منجر به کشتار وسیع انسان‌ها نشود، اما به مرور در روح و روان بشر ریشه می‌دواند و تمامی حوزه‌ها را تحت تأثیر منفی قرار می‌دهد که نباید از این امر غافل شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار شهرستان قرچک بهمن خطیبی امام جمعه قرچک مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی