Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز گفت: قطار شهری تبریز با رعایت 100 درصدی شیوه نامه های بهداشتی به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛خدمات‌رسانی قطار شهری تبریز در روزهای کروناییبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان شرقی، بهرام فرهخت افزود: طبق مصوبه اخیر ستاد مقابله با کرونای تبریز فعالیت قطارشهری با یک ساعت تاخیر در شروع پذیرش مسافر طبق روال قبل همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جابجایی مسافران قطار شهری هر روز از ساعت 07:30 صبح تا 19:00 بعد از ظهر در مسیر فاز اول و دوم خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گولی تا ایستگاه میدان کهن) انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری تبریز گفت: تمامی شیوه نامه های بهداشتی اعم از ضدعفونی کردن مستمر ایستگاه‌ها انجام شده و داخل واگن‌های قطار بعد از هر سفر در ایستگاه ائل گولی بصورت کامل ضدعفونی می‌شود.

فرهخت، با بیان اینکه به مسافرانی که ماسک نداشته باشند اجازه ورود به ایستگاه داده نمی‌شود، ادامه داد: این افراد برای تهیه ماسک به بلیط فروشی‌های مستقر در ایستگاه‌ها به قیمت مصوب دولتی هدایت می‌شوند.

وی از مسافران خواست در این شرایط بحرانی کرونا به منظور یاری بیشتر و خدمات رسانی مطلوب قطارشهری، در داخل قطار حتما فاصله اجتماعی از همدیگر را رعایت کنند.

فاز‌های اول و دوم خط اول قطار شهری تبریز به طول 12 کیلومتر تا قبل از آغازکرونا روزانه بیش از 50 هزار مسافر جابجا می‌کردند.

ساخت خط نخست قطار شهری تبریز به طول 18 کیلومتر در حد فاصل بوستان تاریخی ائل گولی تا آخر لاله پایان یافته و تنها کار عمرانی یکی دو ایستگاه تکمیل نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز قطار شهری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم

محمدمهدی اسماعیلی روز شنبه -هشتم اردیبهشت- در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست و یکم امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران بدون ذکر نام کارگردان فیلم سینمایی «اقبال لاهوری» شاعر ملی و مشهور پاکستانی اظهار داشت: کارگردان در حال آماده‌سازی فیلم‌نامه است، تا قرارداد بسته نشود، اسمش را نمی‌آورم. بنیاد سینمایی فارابی در حال منعقد کردن قرارداد آن است و تا آخر سال و یا اوایل سال آینده اثر ساخته می‌شود، می‌خواهیم یک فیلم با کیفیت و خوب بسازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر پیگیری ویژه برنامه‌های زبان فارسی ادامه داد: ما ۶ خانه فرهنگ در پاکستان از جمله لاهور، کراچی و کویته و دیگر شهرها داریم که باید تقویت شود. در این سفر، آقای رئیس جمهوری عنایت ویژه‌ای روی بحث گسترش فرهنگی در پاکستان داشتند و ان‌شالله این کار را به سرانجام می‌رسانیم.

وی گفت: در سریلانکا هم با استقبال بسیار بالای هنرمندان و اهالی فرهنگ آنجا روبه‌رو بودیم. چهار تفاهم‌نامه همکاری از پنج تفاهم دو کشور در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های رسانه‌ای، سینما، فرهنگی به معنای خاص خود و همچنین در زمینه تعاملات میان هنرمندان و برگزاری اجلاس‌های مشترک بود.

اسماعیلی اظهار داشت: در حال تجربه فضای ویژه‌ای در حوزه بین‌الملل هستیم، شاید برای اولین بار است که همزمان با حرکت در حوزه حل مسائل فرهنگی در داخل کشور، این دیپلماسی فرهنگی را به صورت برجسته پیش می‌بریم.

سفر به دو کشور همسایه در روزهای آینده

اسماعیلی گفت: در روزهای آینده نیز دو سفر به کشورهای منطقه خواهیم داشت، مقصد احتمالا جمهوری آذربایجان و یکی دیگر از کشورهای آسیای مرکزی است که برنامه‌های آن را هماهنگ می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب