Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@23:37:28 GMT

مشکلات تهران به دلیل مدیریت غیر جهادی مسئولان شهری است

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۶۸۹

مشکلات تهران به دلیل مدیریت غیر جهادی مسئولان شهری است

جوکار گفت: مدیریت شهری در تهران نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد و مشکلات موجود در پایتخت به دلیل فاصله گرفتن از این الگوی مدیریتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت و گو با تهران پرس با اشاره به اینکه عامل موفقیت و پیشرفت هر کشوری به نحوه مدیریت آن کشور مربوط می شود، اظهار داشت: نوع مدیریت است که باعث توسعه و رشد کشور در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و … می شود و از آنجایی که مدیریت جهادی و انقلابی برگرفته از بطن انقلاب اسلامی و مبتنی بر ارزش های دینی و اسلامی است، توانسته باعث اقتدار کشورمان در مواجهه با بیگانگان شود اما هر بار که در این عرضه دچار مشکل شدیم، به دلیل فاصله گرفتن از نگاه و روحیه جهادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم در سخنرانی هایشان همیشه بر مدیریت انقلابی و جهادی در کشورمان تاکید داشته اند و همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس با این الگوی مدیریت جهادی توانستیم بر دشمن پیروز شویم، در مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … هم با همین الگو می توانیم مشکلات را کنار بزنیم.   دولت، مجلس و مردم باید نقش اثرگذاری در حفظ مدیریت جهادی داشته باشند   جوکار با بیان اینکه مجلس، دولت و مردم باید هر کدام نقش ارزنده ای در حفظ مدیریت جهادی در کشور داشته باشند، گفت: مردم با حضور پر شور و انقلابی در انتخابات می توانند به افرادی رای دهند که با روحیه انقلابی در پی حل مشکلات کشور و به خصوص اقشار ضعیف جامعه هستند و از سوی دیگر، افراد رای آورنده در مجلس شورای اسلامی و به خصوص رئیس جمهور باید امانتدار باشند و به اعتماد مردم پاسخ مثبت دهند و با مدیریت صحیح، کشور را به سوی رشد و ترقی سوق دهند. رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه مشکلات کشورمان به دلیل فقدان روحیه انقلابی و جهادی در برخی مسئولان است، گفت: فقط الگوی مدیریت جهادی می تواند کشورمان را از مشکلات فعلی نجات دهد و امید دوباره ای را در دل مردم زنده کند و جای تاسف دارد که برخی مسئولان به جای کمک به حل مشکلات مردم، با مدیریت غلط باعث ضربه زدن به معیشت و کوچک تر شدن سفره مردم شده اند.   مدیریت شهری در تهران نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد   وی با بیان اینکه مدیریت شهری در تهران نیاز به نگاه انقلابی و جهادی دارد، تصریح کرد: مدیریت شهری در تهران به عنوان پایتخت کشور اهمیت زیادی دارد چرا که جمعیت میلیونی در تهران باعث برخی مشکلات همچون ترافیک، آلودگی هوا، ازدحام جمعیت در ناوگان حمل و نقل عمومی، نبود جا پارک در خیابان ها، ایجاد آلودگی صوتی و … شده است و مدیران شهری فقط با روحیه انقلابی می توانند تهران را از این مشکلات نجات دهند.   جوکار افزود: باید افرادی از سوی مردم در انتخابات شوراها رای بیاورند که تخصص کافی در مدیریت شهری را داشته باشند و اگر افرادی رای بیاورند که هیچ تناسبی با مدیریت شهری و معماری نداشته باشند، قطعا شهرهایمان هرگز پیشرفته و اصولی نخواهد بود.   رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس انتخاب فرد اصلح را یکی از موارد مهم توصیف کرد که باید مردم به آن توجه داشته باشند، افزود: فردی می تواند بهترین گزینه از نظر مقام معظم رهبری و مردم ایران باشد که روحیه ای جهادی و تفکری انقلابی داشته باشد تا بتواند در برابر فشارها و سختی ها از آرمان و اصول انقلاب اسلامی دفاع کند و باعث بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی مردم شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیریت شهری در تهران انقلابی و جهادی مدیریت جهادی داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • مجلس شورای اسلامی، قانون مدیریت یکپارچه شهری را عملیاتی کند
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد