Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:46:00 GMT

شعب اخذ رای به تجهیزات بهداشتی مجهز می‌شوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۳۹۰۲

شعب اخذ رای به تجهیزات بهداشتی مجهز می‌شوند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بیژن سلیمان پورمعاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم ، در چهل و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان افزایش شعب رای گیری را ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به همه گیری کرونا باید تمامی افراد سر صندوق آزمایش کرونا بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم  هدف دشمن را دلسرد کردن مردم و کم رنگ جلوه دادن حضور در انتخابات دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها با هوشیاری حضور را پوشش دهند البته حضوری که با اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمان پور در این نشست از رسانه‌ها خواست مردم را به بهره مندی از خدمات الکترونیکی در امور بانکی و خرید‌های روزانه تشویق کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: تمامی شعب اخذ رای با تجهیزات کامل بهداشتی مجهز می‌شوند و شعب نزدیک و خلوت با سامانه‌های مجازی (اپلیکیشن) به مردم معرفی می‌شوند.

او گفت: اگر فرهنگ سازی شود که حضور مردم در مراکز خرید و خیابان کمتر شود چرخه واگیری ویروس زودتر شکسته می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم وضعیت ابتلا در استان را همچنان رو به افزایش بیان کرد و افزود: طغیان ویروس با توجه به آمار بیماران، بستری‌ها و فوتی‌ها همچنان هشدار دهنده است.

سلیمان پور جدی گرفتن قرنطینه خانگی توسط شهروندان را از مهمترین اقدامات پیشگیرانه با هدف شکستن چرخه انتقال بیماری خواند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم عنوان کرد: موازین شرع مقدس ما را ملزم کرده که سبب بیماری و یا مرگ مومنان نشویم بنابراین کسانی که آزمایش آن‌ها مثبت است اگر فقط این نکته را درک کنند در خانه خواهند ماند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات تست کرونا شعب اخذ رای اجتماعی استانداری قم معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد

به گزارش «تابناک» به نقل از انتخاب، ماجرا از آنجا آغاز شد که آذری جهرمی ابتدا در کانال تلگرامی خود نوشته بود: «اگر گفتید محصول نهایی شرکت ساختمان سازی چیست؟ آفرین، اتوبوس برقی!».

در واکنش به این پست، مالک شریعتی به آذری جهرمی حمله ور شد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شرایط تحریم نفت، شرکت تراستی با تایید کمیته ضدتحریم دبیرخانه شعام، تامین کننده منابع ارزی در قرارداد واردات کالاهای اساسی، دارو و سایر نیازها از جمله واگن اتوبوس و ... می شود. مصوبه کمیته مذکور "سرّی"، افشایش خیانت و مطالبه شفاف شدنش حماقت است. موضع این طناز امنیتی کدام است؟

آذری جهرمی هم در واکنش به این توییت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بابک زنجانی هم یک تراستی بود… کینه ی امثال آقای شریعتی از امنیتی ها قابل درک است، اما یک جمله در بسته عرض میکنم و میگذرم تا نگران آبرویشان نباشند، امنیتی ها مثل شما دهن لق نیستند که برای توجیه عملکرد اربابشان در شهرداری، دست به افشای وجود مصوبه ای سرّی در شورای عالی امنیت ملی بزنند.

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • کشته شدن فرمانده نظامی سرایا القدس در درگیری با تشکیلات خودگردان (+عکس)
  • ترور فرمانده نظامی سرایا القدس به دست تشکیلات خودگردان (+عکس)