Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@23:22:02 GMT

۲۲۰ عکس نوشته جملات ۱۵ خرداد رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۴۱۱۰

۲۲۰ عکس نوشته جملات ۱۵ خرداد رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد با اشاره به شرایط کرونایی کشور، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط کرونایی امید داریم بتوانیم برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد را که مبدأ حرکت انقلاب و غروب عمر با برکت حضرت امام(ره) به آن گره خورده است را با کمیت و کیفیت بهتری برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیوند خوردن جریان ۱۵خرداد به دشت ورامین گفت: پانزده خرداد و تأثیر بزرگی که مردم ورامین و شهرهای اطراف در این روز داشتند به هم گره خورده است و ۱۵ خرداد با نام ورامین عجین شده است که این واقعه و شهدای بزرگ آن به تاریخ بزرگ این دیار تبدیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خلاء نبود برنامه میدانی را بسیار تأثیرگذار برای مخاطبین دانست و تصریح کرد: امیداریم در آینده و با توجه به پیش‌بینی‌ها برنامه میدانی محدود برگزار کنیم و از این رو بسیاری از کارها با همکاری ادارات و مکمل برگزاری مراسم انجام خواهند شد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای اولین بار فرمایشات ۲۲۰ شخصیت برای ۱۵خرداد ورامین تبدیل به عکس نوشته شده است که برای ایام خرداد در فضای مجازی و حقیقی رونمایی و منعکس خواهد شد و در این خصوص نگاه ما به ثبت تاریخ بوده و به جریان فکری خاصی توجه نشده است.

وی برپایی نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵خرداد، یادواره های شهدا، فضا سازی فرهنگی و تبلیغی ویژه ایام خرداد، برگزاری مسابقات فرهنگی و استفاده ویژه از فضای شاد برای دانش آموزان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده ایام ۱۵ خرداد دانست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضعف در ارائه کارهای هنری در رویدادهای انقلابی عنوان کرد:در ارائه آثار هنری در بحث ۱۵ خرداد ضعیف عمل کرده‌ایم در صورتی که آثار هنری است که ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: شهدای ۱۵ خرداد و خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، انقلاب اسلامی نقص ندارد و هر عملکردها، بعضی‌ها را به انقلاب اسلامی بدبین کرده است و مردم بدانند در انتخاب خود اگر دقت نکنند وضع به همین منوال خواهد بود و ۱۵خرداد و درس‌های آن نقشه راه انتخاب درست در سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی افزود: بعضی‌ها با القاء لفظ برگزاری رفراندم، مردم را می‌خواهند گول بزنند در صورتی که هیچ نظامی در دنیا، برای اصل وجود خود چنین طرحی را ارائه نمی‌کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران یادآور شد: در شهر وقتی از جوانان سوأل می‌شود که فلان هنرپیشه و فوتبالیست را می‌شناسد جواب‌ها مثبت است اما از شناخت شهدای منطقه خود عاجز هستند که بخشی از این نقیصه به خود ما منعطف است که  فرهنگ سازی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محسن محمودی سید محسن محمودی برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • «درآمدی بر علوم انسانی اسلامی در اندیشه رهبر انقلاب» منتشر می‌شود
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران