Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@13:56:32 GMT

سوریان: مربیان سرمایه‌های کشتی کشور هستند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۴۲۳۳

سوریان: مربیان سرمایه‌های کشتی کشور هستند

ایران اکونومیست- حمید سوریان گفت: مربیان سرمایه‌های کشتی کشور محسوب می‌شوند و حفاظت از این سرمایه‌ها از وظایف فدراسیون کشتی است.

 حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: از نظر فدراسیون کشتی مربیان فعال در سراسر کشور بعنوان بازوان اصلی و سرمایه‌های کشتی محسوب می‌شوند و وظیفه داریم که در حفظ این سرمایه‌ها کوشا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طریق انستیتو کشتی (حضور میدانی در استان‌ها و آیتی محور کردن آموزش) به دنبال رشد و ارتقا دانش فنی مربیان کشتی در سراسر کشور هستیم و اگر این امر اتفاق بیافتد قطعاً شاهد یک تحول محسوس در کشتی ایران خواهیم بود.

سوریان تصریح کرد: همانگونه که به دنبال افزایش دانش فنی مربیان و بروز کردن آنها هستیم، به دنبال این نیز هستیم که خدماتی را به این عزیزان زحمتکش که حاصل کار آنها در تیم‌های ملی کشتی افتخارآفرین هستند، بدهیم و یکی از این اقدامات اجرایی کردن طرح بیمه مربیان بود.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح بیمه مربیان که برای اولین بار در تاریخ به انجام رسیده، چندین ماه کار کارشناسی را انجام دادیم و در گام اول بیمه درمانی مدنظر ما بود و سعی کردیم که بهترین نوع بیمه درمان را برای مربیان کشتی درنظر بگیریم.

سوریان اظهار داشت: البته به دنبال این هستیم که در گام‌های بعدی برای مربیانی که فعال‌تر باشند و از لحاظ فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار داشته باشند، طرح بیمه تکمیلی و بیمه عمر را نیز اجرایی کنیم و خانواده‌های آنها را نیز زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار دهیم که امیدوارم بتوانیم در این راه موفق باشیم.

نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه این بیمه شامل چه مربیانی می‌شود گفت: از نظر ما مربیانی که در باشگاه‌های کشتی فعال هستند، وزن کشتی گیران خود را کم نمی‌کنند، کشتی گیران آنها به تیم‌های بزرگسالان راه پیدا می‌کنند و در امر سازندگی هستند و کلاً زحمت کشتی را می کشند در اولویت هستند. ضمن اینکه از هیأت‌های کشتی می‌خواهیم تا نسبت به معرفی مربیانی که دانش فنی خود را به روز کرده‌اند، مسائل اخلاقی را مدنظر دارند، در کلاس‌های کنترل و ارتقا شرکت می‌کنند و با انستیتو کشتی نیز در تعامل هستند اقدام نمایند.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: رابطه فدراسیون با مربیان کشتی باید دو سویه باشد و وقتی از مربیان می‌خواهیم که سطح دانش خود را بالا ببرند و در امر پشتوانه سازی فعال باشند، باید امکاناتی را نیز در اختیار آنها قرار دهیم و تا حد ممکن از این قشر زحمتکش حمایت کنیم.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟

در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد