Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول آب کشاورزی روستای "علی آباد" سی سخت در زلزله آسیب زیادی دیده بود که توسط گروه جهادی لشکر ۱۴اصفهان بهسازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در زلزله ۲۹بهمن ماه سال گذشته سی سخت آسیب های زیادی به زیرساخت های کشاورزی و باغات شهرستان دنا و روستای اطراف سی سخت وارد کرد.

جداول انتقال آب کشاورزی روستای "علی آباد" در دو کیلومتری سی سخت که آب باغات زیادی از روستائیان را تامین می کند و از مسیر صعب العبوری میگذرد نیز در این زلزله آسیب جدی دیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیپ ۴۸سپاه فتح به همراه ماشین آلات مهندسی خود در بهسازی خطوط انتقال آب کشاورزی خدمات شایانی به روستانشینان دنا ارائه داد.

گروه های جهادی مختلف از سراسر کشور به منظور کمک رسانی به منطقه زلزله زده اعزام شدند، یکی از گروه های جهادی که در بهسازی خطوط انتقال آب روستای علی آباد سی سخت اقدامات شایسته ای انجام داد، "گروه جهادی لشکر ۱۴اصفهان" بود.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: علی آباد سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی