Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:57:06 GMT

از پیش تولید و صداگذاری تا پایان فیلمبرداری

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۵۲۱

از پیش تولید و صداگذاری تا پایان فیلمبرداری

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، پیش تولید فیلم کوتاه مغز مریض به نویسندگی و کارگردانی عرفان حسینی و تهیه‌کنندگی مشترک محمد شهبازی و سعید شهبازی که برای حضور در جشنواره‌های جهانی تولید می‌شود، آغاز شد.

این فیلم کوتاه که در ژانر وحشت ساخته می‌شود، درباره هفت دانشجو است که بعد از سال‌ها دور هم جمع می‌شوند و قصد دارند برای تفریح به خارج از تهران بروند اما اتفاقات ناگواری برایشان رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این فیلم به زودی بعد از انتخاب کامل بازیگران مقابل دوربین می‌رود و بعد از حضور در جشنواره‌های جهانی به صورت انحصاری در پلتفرم فیلم ناب به صورت آنلاین اکران می‌شود.

عرفان حسینی فعالیت خود را در سال ۹۴ به عنوان کارگردان نمایشنامه‌خوانی آغاز کرده و در سال‌های گذشته به عنوان مجری طرح در پروژهای سینمایی و شبکه نمایش خانگی حضور داشته است. حسینی  مدتی پیش اولین تجربه کارگردانی خود را با یک مجموعه برنامه ترکیبی آغاز کرد و این فیلم کوتاه دومین تجربه کارگردانی او محسوب می‌شود.

«قطع فوری» به صداگذاری رسید 

تدوین فیلم قطع فوری به صورت مشترک توسط محمدحسین کشاورز و مریم بحرالعلومی انجام شده و محمود موسوی‌نژاد صداگذاری آن را آغاز کرده است.

موسوی‌نژاد پیش از این در سمت صداگذار و کشاورز به عنوان همکارِ تدوینگر در فیلم سینمایی شهربانو با بحرالعلومی همکاری داشته‌اند.

قطع فوری سومین فیلم بلند مریم بحرالعلومی بعد از پاسیو و شهربانو به شمار می‌رود که به زودی برای اکران داخلی و حضور در جشنواره‌های بین‌المللی آماده خواهد شد.

این فیلم سینمایی، روایتگر قصه‌ای در یک شب کرونایی‌ست که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند و بازیگران آن از جمله سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، علی یعقوبی، احمدرضا معراجی، علی اردلان، خشایار بحرالعلومی، آرمان درویش، گلبرگ محمدی، رامینا حسینی و روشنک عجمیان، با هنرمندی شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی و سیاوش چراغی‌پور هستند.

فیلمبرداری «شکستن» به پایان رسید

فیلم کوتاه شکستن به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا بردبار طی چند روز گذشته در لوکیشنی واقع در شرق تهران به پایان رسیده و در حال حاضر فیلم وارد مرحله مونتاژ شده است.

روزبه کلباسی تدوین را بر عهده دارد و طی روزهای آتی صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم نیز آغاز خواهد شد.

شکستن قرار است قبل از حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی طی مراسمی و در یک نوبت در سالن اصلی هتل آزادی و به نفع خیریه زنجیره امید به نمایش درآید.

نگین صدق‌گویا، سام نوری، شهلا رحیمی، آزاده سعیدی، امیرعلی موسوی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

شکستن مضمونی معمایی و پلیسی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «آنچه که در عشق به نمایش گذاشته شده یک خیانت است نه یک مهر …»

خط مرزی در مرز پیش تولید 

فیلم خط مرزی به کارگردانی حامد آریایی در گونه فیلم اجتماعی است و پس از اتمام فیلم نامه در مرحله پیش تولید قرار گرفته است.

داستان فیلم درباره مهاجرت غیر قانونی است و حامد آریایی در فیلم‌های گذشته خود به موضوعات خاص پرداختی عمیق داشته و اینبار در ژانری اجتماعی با مخاطبان پرده نقره ای روبرو خواهد شد.

وی که علاوه بر کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند، بازیگری در فیلم و سریال‌های مختلف از جمله نارفیق، اشک برف، مترسک عاشق و سریال ملکاوان را در کارنامه حرفه ای خود داراست.

برچسب‌ها سینمای ایران شقایق فراهانی فیلم کوتاه ژانر وحشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران شقایق فراهانی فیلم کوتاه سینمای ایران شقایق فراهانی فیلم کوتاه ژانر وحشت اخبار کنکور حضور در جشنواره فیلم کوتاه پیش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم

حامد دائمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح آخرین اقدامات آتش سوزی واحدهای مسکونی و تجاری منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم (ع) از امروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه از صبح امروز دو اکیپ نقشه برداری در امامزاده ابراهیم (ع) مستقر شدند، افزود: نقشه برداری واحدهای آسیب دیده در حادثه آتش سوزی به دلیل تعیین حدود اربعه مالکین و جلوگیری از تداخل به زمین های همجوار انجام می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با تاکید بر اینکه پس از اتمام نقشه برداری این بنیاد نسبت به آواربرداری اقدام می‌شود، تصریح کرد: این عملیات که از امروز آغاز شده بین یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد.

کد خبر 6097275

دیگر خبرها

  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟