Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@13:36:10 GMT

برای اولین بار نخستین وانت ۴ ستاره تولید شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۵۹۱

برای اولین بار نخستین وانت ۴ ستاره تولید شد

تین نیوز

آخرین ارزیابی صورت گرفته از وضعیت کیفیت گروه وانت‌ها در سال ۱۳۹۹ که مربوط به تولید داخلی این نوع خودرو در اسفند ماه است، نشان می‌دهد که بالاخره اولین وانت با سطح کیفیت چهار ستاره تولید شد و این در حالی است که سه سال است وانت بالاتر از سه ستاره کیفی نداشته‌ایم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در سنجش کیفیت وانت‌های تولیدی در آخرین ماه سال ۱۳۹۹، در سطح قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی چهار ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده است و نسبت به تولید آن در بهمن ماه ۱۳۹۹، یک پله ارتقا کیفیت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اولین خودرو سه ستاره در سال ۱۳۹۷ تولید شد و پس از آن دیگر وانت بالاتر از سه ستاره کیفی تولید نشده است.

 در سطح قیمتی دو نیز وانت نیسان ریچ، سایپا ۱۵۱، وانت کارا ۲۰۰۰ تک‌کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دوکابین تیپ ۳ توانسته‌اند سه ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند که همان درجه از کیفیت در تولیدات پیشین آن‌هاست.  

در همین سطح قیمتی وانت آریسان ایران‌خودرو دیزل نیز همچنان دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.    

پایین‌ترین سطح کیفی در تولید وانت‌ها متعلق به وانت نیسان تک‌سوز آپشنال و دوگانه‌سوز آپشنال است که تولید گروه خودروسازی زامیاد بوده و در سطح قیمتی دو، متاسفانه تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب می‌کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI ستاره کیفی سطح قیمتی سه ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

قهرمانی استقلال در این فصل از لیگ برتر و صعود به لیگ نخبگان آسیا بدین معنی است که استقلال باید در فصل جدید در یارگیری قوی‌تر عمل کند.

 بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس این باشگاه به زودی برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی برنامه ریزی خواهد کرد و برخی ازبازیکنانی که در گذشته در لیست خرید جواد نکونام بودند در سرلوحه مذاکره قرار خواهند گرفت که یکی از این بازیکنان مهدی قایدی خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع موثق مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است. استقلال طبق قانون برای بخدمت گرفتن مهدی قایدی باید این بازیکن را قطعی از شباب الاهلی خریداری کند. به این خاطر که حضور لژیونر به صورت قرضی در تیم‌های لیگ برتری ممنوع است.

به تازگی اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس هم از مهدی قایدی تعریف و تمجید کرده است، اما مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها گفته در استقلال برای تیمی جز استقلال بازی نخواهد کرد. او ابتدای فصل هم در صفحه شخصی اش بعد از جدایی از استقلال و حضور درتیم اتحاد کلبا نوشت که امیدوار است به زودی به استقلال برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • کیفیت هوای تهران در اولین روز هفته
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • گام اساسی دولت سیزدهم برای اجرای طرح‌های کیفی‌سازی سوخت در پالایشگاه‌ها