Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:06:13 GMT

زلزله ۴.۸ ریشتری سرپل ذهاب هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۵۷۱۰

زلزله ۴.۸ ریشتری سرپل ذهاب هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت

فرزین معتمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زلزله سرپل ذهاب اظهار کرد: ظهر امروز در ساعت ۱۴:۳۹ زلزله ۴.۸ ریشتری در ۱۰ کیلومتری سطح زمین شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.

وی افزود: سریعاً ستاد شهرستانی جمعیت هلال احمر تشکیل و سه تیم ارزیاب به منطقه زلزله اعزام شده و هم اکنون نیروهای هلال احمر در منطقه در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: وضعیت کنونی سرپل ذهاب آرام بوده و خوشبختانه تاکنون هیچ خساراتی جانی و مالی گزارش نشده است و سایر تیم‌های ارزیاب در حال عزیمت به سمت روستاهای اطراف سرپل ذهاب هستند.

معتمدی خاطر نشان کرد: زلزله ۴.۸ در شهرستان‌های قصر شیرین و گیلانغرب نیز احساس شده است که به محض اطلاع از خسارات احتمالی به اطلاع هم استانی‌های عزیز خواهیم رساند.

کد خبر 5198339

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سرپل ذهاب زلزله جمعیت هلال احمر کرمانشاه زلزله کرمانشاه ۹۶ ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان کمک مومنانه محدودیت های کرونایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اردبیل ماه مبارك رمضان عکس استانها بارش باران سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، این زلزله‌ها به فاصله نیم ساعت از یکدیگر رخ داد و ساختمان‌های تایپه مرکز تایوان را لرزاند.

اولین زلزله ۶.۱ ریشتر قدرت داشت و در ۲۴.۹ کیلومتری عمق زمین و در نزدیکی ساحل «هوالین» در شرق تایوان رخ داد. زلزله دوم نیز ۵.۸ ریشتری و در نزدیکی همان محل و در عمیق ۱۸.۹ کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

هنوز از خسارت های احتمالی جانی و مالی این زمین لرزه ها هیچ گزارشی ارایه نشده است.

اوایل ماه جاری میلادی (آوریل) زلزله‌ای ۷.۲ ریشتری تایوان را لرزاند و جان دستکم ۱۷ نفر را گرفت. پس از آن بیش از یک هزار پس‌لرزه ثبت شده است.

زلزله ۶.۴ ریشتری سال ۲۰۱۶ در تایوان جان بیش از ۱۰۰ نفر را گرفت. همچنین در سال ۱۹۹۹ بیش از ۲ هزار نفر در تایوان بر اثر وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز