Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:53:19 GMT

آغاز طرح پویش همدلی رمضان درخاتم

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۰۱۳

آغاز طرح پویش همدلی رمضان درخاتم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، یوسف حیدری، رئیس بهزیستی شهرستان خاتم گفت: طرح پویش همدلی در این شهرستان همانند سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برای جذب کمک‌های مردمی با هدف حمایت از مددجویان و معلولان آغاز شده تا مردم شهرستان در این امر خیر شرکت کنند.

حیدری افزود: کودکان بی سرپرست، بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و معلولین به عنوان مددجویان مورد حمایت سازمان بهزیستی هستند و کمک‌های جذب شده از طریق مراکز و موسسات خیریه که زیر مجموعه این نهاد فعالیت دارند در بین این طیف از افراد توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: کمک‌های مردمی شامل وجه نقد، کمک‌های معیشتی، کمک هزینه‌ی خرید لوازم ضروری زندگی، جهیزیه، درمان، اشتغال، کسب و کار و مسکن است.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون ۱۲۰۰مددجو و معلول تحت پوشش این اداره هستند که از سوی بهزیستی شهرستان حمایت می‌شوند.

رئیس بهزیستی شهرستان گفت: موسسات خیریه که بعنوان زیر مجموعه سازمان بهزیستی فعالیت دارند در جذب ٣۵٠ میلیون تومان کمک‌های خیری در سال ۹۹ مشارکت خوبی داشتند که نسبت به سال ۹۸ بیش از ۵۰درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: مردم خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب:۸۸۱۳۴۱۸۲۰۳۴۵_۴۱۷۲ و شماره کارت ۵۰۴۰۶۶۹۸۹۵۷۰_۶۳۶۷ بانک مرکزی مشارکت‌های سازمان بهزیستی اعلام شده واریز کنند

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پویش همدلی بهزیستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود