Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، سیدیاسر حسن پور با اشاره به برنامه ریزی ها و پیگیری های صورت گرفته در راستای راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال استان گفت: با هدف شناسایی و جذب شرکت های فناور حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در پارک فاوا و برنامه های حمایتی در راستای توسعه اقتصاد ict استان مبلغ 150 میلیارد ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و در حال استقرار در محل پارک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت این اعتبار به منظور گسترش بازار شرکت های فعال استان در این حوزه صورت گرفته و استقرار ساختمان پارک اقتصاد دیجیتال در استان نتیجه ی همکاری ها و تعاملات سازنده این اداره کل با پارک فاوای کشور، استانداری سمنان و اداره کل فنی و حرفه ای استان در راستای تفاهم نامه فی مابین است.

حسن پور در پایان خاطرنشان کرد: توسعه شبکه تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) از اهداف عالی و مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و اداره کل ict استان برای حمایت از کسب و کارهای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و گسترش بازار و اقتصاد ict استان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ارتباطات فناوری پارک اقتصاد دیجیتال مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان پارک فاوا سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان