Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@12:35:17 GMT

ملی پوشان کاراته فردا راهی لیسبون می شوند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۷۹۴۶

ملی پوشان کاراته فردا راهی لیسبون می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کاراته وان لیسبون به عنوان آخرین مرحله از مسابقاتی که امتیاز آن در رنکینگ المپیکی کاراته کاها برای کسب سهمیه محاسبه خواهد شد، از جمعه دهم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. تیم ملی کاراته ایران در هر دو بخش مردان و زنان به منظور شرکت در این مسابقات ساعت ۳:۳۰ صبح فردا راهی پرتغال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون کاراته که از مدتها قبل به دنبال اخذ روادید سفر به این کشور بودند در نهایت ساعاتی قبل موفق به دریافت گذرنامه نفرات اعزامی با مهر روادید شده تا تیم ملی بتواند راهی لسیبون شود.

تیم مردان با هدایت سید شهرام هروی (سرمربی)، حسن روحانی (مربی) و با حضور، ذبیح الله پورشیب، امیرمهدی زاده، بهمن عسگری، سجاد گنج زاده در این مسابقات به روی تاتامی می‌رود. در تیم بانوان هم حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سارا بهمنیار و طراوت خاکسار با هدایت همچنین سمانه خوشقدم (سرمربی)، در بخش کومیته و فاطمه صادقی نیز ملی پوش کاتا بانوان در مسابقات لیگ جهانی کاراته شرکت می‌کنند.

امیررضا میرزایی نیز به صورت آزاد در این مسابقات شرکت می‌کند.

این دوره از مسابقات با حضور ۷۶۹ ورزشکار از ۸۷ کشور به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته تیم ملی کاراته کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم