Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سایت تکیه با بیان اینکه این سایت، حسینه‌ای به وسعت ایران است از پخش تمامی جلسات شاخص مذهبی کشور از طریق این سایت خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین محمدی «مدیرعامل سایت تکیه» در گفتگو با خبرنگار  با اشاره به اینکه «سایت تکیه» به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tekye.net دارای بزرگ‌ترین آرشیو صوتی و تصویری مداحی کشور است اظهار داشت: همه جلسات مذهبی و شاخص کشور از طریق سایت تکیه برای مخاطبین قابل مشاهده است. این در حالی است که در این سایت، استفاده از پخش زنده مراسم‌ سخنرانی، مداحی، عزاداری، مناجات خوانی و امکان دانلود فایل‌های آرشیوی تمام هیئات مذهبی به‌صورت رایگان برای مخاطبین فراهم است.

 

وی ادامه داد: استفاده از امکانات این سایت در تمام مدت سال برای هیئات‌های مذهبی فراهم است و رویکرد تکیه از ابتدا این بود که تمام هیئات‌ مذهبی شاخص کشور بتوانند از امکانات و ظرفیت‌های این سایت بهره‌مند شوند و خوشبختانه تاکنون این امر نیز محقق شده است.

 

مدیرعامل سایت تکیه یادآور شد: ما تلاش می‌کنیم بهترین بستر را برای ارائه برنامه‌های هیئات مذهبی درفضای مجازی مهیا کنیم و در مرحله بعد این هیئات‌ مذهبی هستند که باید از این سرویس برای ارائه مراسم خود بهره‌مند شوند.

 

محمدی با بیان اینکه سعی شده تا شاخص‌ترین برنامه‌های مذهبی ویژه رمضان در کشور به بهترین شکل منعکس شود از بهره‌مندی مداحان برجسته کشور از این سایت همچون « منصور ارضی»، «محمد رضا طاهری»، «سعیدحدادیان»، «محمود کریمی»، «مهدی سلحشور»، «میثم مطیعی»، «سیدرضا نریمانی»، «امیرکرمانشاهی»، «مهدلی رسولی»، «محمد حسین پویان فر» و..... خبر داد.

 

وی با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان این سایت گفت: روز گذشته جلسه مناجات خوانی یکی از استان‌های کشور که ۵۷ دقیقه بود ۷۳۰۰ نفر بازدیدکننده داشت درحالی‌که اگر قرار بود همین مراسم در فضای حقیقی برگزار شود با توجه به وضعیت کرونا، حضور بیشتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر مقدور نبود.

 

محمدی در پایان سخنان خود یادآور شد: سایت تکیه امکانات منحصر به خود را دارد بطوریکه تاکنون مشابه آن در کشور دیده نشده است به‌عنوان مثال مخاطب می تواند هم‌زمان سخنرانی وعاظ را در یک بخش و مراسم روضه‌خوانی یا مناجات خوانی مداحی دیگر را در بخش دیگر سایت تکیه مشاهده کند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: سایت تکیه حسینیه مجازی جلسات مذهبی سایت تکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.


رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است، که توسط مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.


این مؤسسه، هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.


سه شاخص مهم و تأثیرگذار در این رتبه‌بندی وجود دارد، شاخص اول قابلیت مشاهده دیگران (Visibility) با وزن ۵۰ درصد که شامل مجموع تعداد لینک‌ها و دامنه‌های ارجاع شده مربوط به این لینک‌ها از یک وب سایت خارجی به وب سایت دانشگاه، مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی است، و اطلاعات مربوط به این شاخص از دو پایگاه اطلاعاتی Majestic و Ahrefs استخراج می‌شود.


شاخص دوم برتری (Excellence) با وزن ۴۰ درصد نیز به معنای تعداد مقالات برتری است، که جزء ۱۰ درصد مقالات با بیشترین میزان ارجاعات در رشته‌های متفاوت است و این اطلاعات نیز از پایگاه سایماگو جمع‎ آوری می‌شود.


شاخص سوم فایل‌های قابل دسترسی (Openness) با وزن ۱۰ درصد است، که شامل تعداد استناد‌ها به نویسندگان برتر است و مرجع دریافت اطلاعات مورد نظر، موتور جستجوی Google Scholar Citations می‌باشد.


بر اساس اعلام معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند، در جدیدترین نتایج رتبه بندی وبومتریکس (نسخه ژانویه ۲۰۲۴)، دانشگاه بیرجند رتبه ۲۷۳۸ را در بین ۳۱۷۰۲ دانشگاه و موسسه جهانی و رتبه ۵۰ ملی را در میان ۴۵۷ موسسه و دانشگاه ایرانی کسب کرد.


از جمله اهداف این رتبه بندی، تشویق و ترغیب دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی به تولید و انتشار فعالیت‌های خود به صورت الکترونیکی در راستای ارتقای دسترس پذیری عمومی جامعه و ارتقای کیفیت تحقیقات پژوهشگران در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی است.


شایان ذکر است یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در سال ۱۴۰۲ در این خصوص اعمال شد، تغییر وب‌سایت دانشگاه با هدف ارتقای فعالیت‌های الکترونیکی، دسترس‌پذیری، بهبود مخاطب پذیری و برجسته نمودن ماژول‌های پژوهشی در وبگاه بود که تاثیر ملموس آن در ارتقای رتبه وبومتریک دانشگاه مشهود است.

دیگر خبرها

  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • مکتب جعفری شیراز میزبان پیرغلامان اهلبیت
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • تکیه خاتون‌آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه‌گرد