Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کشف ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهرستان کارون خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به مصرف زیاد برق تجهیزات استخراج رمز ارز، عملیات گسترده‌ای برای کشف این دستگاه‌ها که به صورت غیرمجاز اقدام به استفاده برق می‌کنند در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات در کلانشهر اهواز و شهرستان کارون آغاز شده است.

وی افزود: بازرسی حراست و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز به صورت مستمر در حال بررسی اشتراک‌های برق هستند و با متخلفان از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

کریمی گفت: در عملیاتی که با حضور نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی صورت گرفت، ۳۵ دستگاه استخراج رمز ارز در شهرستان کارون کشف و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: دستگاه‌های رمز ارز به عنوان یک وسیله پر مصرف باعث بروز اختلال در خدمات‌رسانی و نوسان ولتاژ در شبکه برق می‌شوند و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان، با استفاده‌کنندگان غیرمجاز از این تجهیز برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان برق استخراج رمز ارز رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: در پی بارندگی اخیر و آب‌گرفتگی معابر، حدود به ۳۰ دستگاه خودرو گرفتار در آب رهاسازی شدند.

مصطفی طحان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی شدید بیشتر از یکصد میلیمتر و آب‌گرفتگی خیابان‌ها که منجر به گرفتار شدن تعداد زیادی از خودروها و شهروندان شد بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی هلال احمر به صورت هماهنگ با ساز دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان اقدام به امدادرسانی نموده و قریب به ۳۰ دستگاه خودرو رهاسازی شدند

وی افزود؛ کلیه نیروهای امدادی و عملیاتی و همچنین امکانات لجستیکی هلال احمر شهرستان کماکان در حالت آماده‌باش قرار داشته تا در صورت نیاز در اولین فرصت اقدامات لازم انجام پذیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول ادامه داد: از همشهریان محترم خواهشمندیم به هشدارهای هواشناسی و دستگاه‌های امدادی توجه نموده و از قرار گرفتن در نقاط پر خطر، حاشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها، نقاط آبگیر و ارتفاعات تا زمان خروج سامانه بارشی از منطقه اجتناب نمایند

کد خبر 750151

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد