Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عباس قادری مدیرعامل مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از سوی صنف لوازم ساختمانی شهرکرد جهت تجهیز نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی اهدا شد.

او با اشاره به اعلام فراخوان جذب کمک‌های مردمی برای تامین کپسول اکسیژن جهت راه‌اندازی نقاهتگاه در شهرکرد افزود: با اعلام این فراخوان از سوی صنوف مختلف برای سپردن کپسول‌های اکسیژن بصورت امانی اعلام آمادگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کادر درمان خسته اما پایدار؛ به کمک کادر درمان بروید

قادری با بیان اینکه برای راه اندازی نقاهتگاه به کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری نیاز است اضافه کرد: برای تامین هر کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری به چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اعتبار نیاز است که می‌طلبد مردم نوع‌دوست و خیر استان در این خصوص مجموعه علوم پزشکی شهرکرد را یاری دهند.

او با بیان اینکه فراخوان دعوت از مردم برای تامین کپسول‌های اکسیژن از ۲ روز گذشته آغاز شده است اظهار داشت: امید است در ادامه شاهد مشارکت چشمگیر مردم باشیم.

قادری، کمک‌های مردمی جذب شده از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ جدای از کمک‌هایی است که به صورت مستقیم به دانشگاه علوم پزشکی عرضه شده است.

او خاطرنشان کرد: مردم خیر استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۸۸۴۰۵۸۰۴۱ به نام مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری واریز کنند.

قادری، در ادامه به انجام رایزنی‌ها و بررسی‌های کارشناسی برای تعبیه مخزن اکسیژن ساز در محل نقاهتگاه و اکسیژن رسانی از طریق خطوط لوله اشاره داشت و افزود: با این کار می‌توان شرایط ایمن تری برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران را فراهم نمود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت کپسول اکسیژن کپسول اکسیژن برای تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ اوقات شرعی به افق شهرکرد به شرح زیر است.
اذان ظهر: ۱۲:۰۳
غروب آفتاب: ۱۸:۴۸
اذان مغرب: ۱۹:۰۷
نیمه شب شرعی: ۲۳:۱۹

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی ۱۳ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • قدرتمندترین موتور فضایی چین ۵۰۰ تن پیشرانش تولید کرد
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟