Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین اخبار اقتصادی امروز دوشنبه ۶ اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

دومین محموله تجهیزات خط تولید واکسن کرونا وارد کشور شد
معاون فنی امور گمرکی ایران گفت: دومین محموله تجهیزات مورد نیاز خط تولید واکسن کرونا " کوو ایران برکت" امروز از شانگ‌های چین وارد کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگران تامین نهاده دامی نباشید
عباسی معروفان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ثبت سفارش تایید شده برای نهاده دامی داریم و نگرانی در خصوص تامین نهاده وجود ندارد.

حذف تراکنش‌های فاقد هویت از شبکه بانکی
مهرامیان گفت: تراکنش‌های ساتنا که حساب آن توسط بانک عامل به بانک مرکزی معرفی و در سامانه سیاح ثبت نشده است، برگشت می‌خورد و تراکنش‌های فاقد کد شهاب در پایان برگشت خواهد خورد.

۵ اصل مهم درباره سرمایه گذاری موفقیت‌آمیز
اگر یکی از اهداف شما در زندگی تسلط کامل به آزادی مالی و سرمایه گذاری موفق است پس حتما این گزارش را بخوانید.

وام ازدواج کم آمد!
آنطور که بررسی‌های نشان می‌دهد بر خلاف ادعا‌ها مبنی بر رشد ۱۱۰ درصدی اعطای وام ازدواج، هنوز بسیاری از بانک‌ها از نبود منابع قرض الحسنه برای اعطای وام ازدواج دم می‌زنند.

دلایل اصلی کاهش قیمت سکه و طلا در بازار/ سکه کانال ۱۰ میلیون تومانی را ترک کرد
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: امروز نرخ هر قطعه سکه طرح قدیم نسبت به روز گذشته حدود ۲۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به زیر ۱۰ میلیون تومان رسید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وام ازدواج قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، متخصص جراحی مغز و اعصاب در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: آقایی ۴۱ ساله با شکایت افت هوشیاری به اورژانس مرکز مراجعه کرد و پس از معاینه اولیه و با توجه به شرح حال اخذ شده و اقدامات تشخیصی صورت گرفته، تشخیص خونریزی مغزی به دنبال آنوریسم مغزی داده شد که بلافاصله بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت.    دکتر معراج فروغی اصل با اشاره به اینکه این نوع بیماران در گذشته برای معالجه به مشهد اعزام می‌شدند، افزود: انجام عمل جراحی درمان خونریزی جزء عمل‌های پرخطر بوده و آمار مرگ و میر آن بسیار بالاست، اما این عمل جراحی در بیمارستان حکیم به طور موفقیت آمیز انجام و بیمار با وضعیت عمومی مناسب و بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شد.   وی تصریح کرد: به همت مسئولین بیمارستان امکانات و تجهیزات لازم برای انجام عمل‌های مشابه و مراقبت‌های ویژه از این بیماران در این مرکز مهیا شده است و همشهریان و بیماران نیازمند دیگر نیازی به مراجعه به مشهد و سایر استان‌ها ندارند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور