Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:07:58 GMT

چرا به اخباری گجت می گویند؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۲۰۹

چرا به اخباری گجت می گویند؟ (عکس)

کاپیتان تراکتور در نیمه دوم بازی امشب، با یک عکس العمل دیدنی تیمش را نجات داد.

به گزارش ورزش سه، تراکتور با سه مساوی و یک برد پای به بازی پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 گذاشت؛ دیداری که برای این تیم بسیار سرنوشت ساز بود و پیروزی در آن حیاتی؛ این اتفاق اما رخ نداد و تراکتور بازی را با تساوی بدون گل به پایان رساند تا سرنوشت صعودش به اما و اگر کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مثبت این دیدار بسته ماندن دروازه تراکتور برای چهارمین بازی متوالی بود. نقش اول این موفقیت در بازی امشب و بازی های دیگر محمدرضا اخباری است که با واکنش های نجات بخش خود مانع از فروپاشی دروازه تیمش مقابل حریفان آسیایی شده است.

 

 

در این زاویه غفلت مدافعان تراکتور و اشتباه آنها در یارگیری به خوبی نمایان است. چران، مهاجم خطرناک پاختاکور این گونه توسط تورگونبف صاحب توپ شد و فرصت کافی برای تصمیم گیری و ضربه زدن به توپ را داشت.

 

یکی از این واکنش های نجات بخش را در بازی امشب شاهد بودیم. در حالی تراکتور با حملات پی در پی سعی در باز کردن دروازه حریف داشت، پاختاکور روی غفلت عجیب خط دفاعی سرخ پوشان صاحب موقعیتی طلایی شد؛ موقعیتی که طی آن دیه گو چران با نهایت دقت، توپ را به سمت دروازه محمدرضا اخباری شوت کرد اما دروازه بان تراکتوری ها با عکس العملی تحسین برانگیز راه دروازه را به سمت این شوت بست.

 

در این صحنه غفلت مدافعان تراکتور غیر قابل چشم پوشی بود و آنها با اشتباه در جایگیری موقعیتی عالی را در اختیار مهاجم خطرناک تیم حریف قرار دادند؛ در این صحنه تورگونبف که در نیمه دوم به عنوان یار جایگزین وارد زمین شده بود در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از مشاهد چران در فضای خالی، او را صاحب توپ کرد. مهاجم پاختاکور که با غفلت مدافعان تراکتور فضای شوتزنی و تصمیم گیری خوبی به دست آورده بود زمان کافی برای تنظیم پای خود روی توپ را هم داشت و به همین دلیل ضربه او در موقعیت تک به تک با اخباری با دقیق ترین شکل ممکن زده شد؛ ضربه ای که اخباری با استفاده از شگرد خود و با دستانی باز به استقبال آن رفت و آن را به زیبایی مهار کرد.

 

 

چران در این صحنه بدون اینکه مزاحمتی از سوی مدافعان تراکتور احساس کند به توپ ضربه زد اما غافل از اینکه مقابل او دروازه بانی به نام محمدرضا اخباری حضور دارد.

 

 

 

بلافاصله بعد از به خیر گذشتن این موقعیت، محمدرضا خانزاده، یکی از مدافعان تراکتور در این دیدار این گونه به سمت اخباری رفته و از او تشکر کرد.

تراکتور محمدرضا اخباری شاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مدافعان تراکتور محمدرضا اخباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد

تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۷:۴۵ و در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان دو نیمه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و مس موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

ترکیب مس: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان (۷۳ - عرفان شهریاری)، سعید واسعی، محمدمهدی محبی (۱۰۷ - محمد اکبری) و سجاد شهباززاده.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی (۷۵- امیرحسین صدقی)، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

تیم فوتبال مس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۴ سجاد شهباززاده در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما دیناروند به خوبی مانع از باز شدن دروازه پیکان شد. پس از آن بازیکنان هر دو تیم بیشتر در میانه‌های زمین توپ را به گردش در می‌آوردند.

جلال‌الدین علی محمدی روی پاس سعید واسعی در دقیقه ۳۲ با ضربه پای راست دروازه دیناروند را باز کرد و گل اول بازی به نام او و تیم مس به ثبت رسید.

در نهایت این بازی در نیمه اول با یک گل خاتمه یافت.

در شروع نیمه دوم تیم پیکان خیلی زود به بازی برگشت و ابوالفضل زمانی موفق شد روی پاس در عرض احمدی و روی غفلت مدافعان مس توپ را وارد دروازه کند تا حساب کار یک بر یک شود. تیم مس موقعیت‌های زیادی را در نیمه دوم از دست داد و هیچکدام از توپ‌های شاگردان محرم نویدکیا به تور دروازه پیکان نچسبید تا برنده بازی در وقت‌های اضافه شناخته شود.

در وقت‌های اضافه موقعیت‌های دو تیم به خصوص مس رفسنجان حاصلی به همراه نداشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم مس رفسنجان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. همچنین با این پیروزی، روند شکست ناپذیری محرم نویدکیا همراه با تیم مس حفظ شد.

منبع: مهر

tags # فوتبال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود