Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:09:09 GMT

زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۵۸۱

زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز احداث می‌شود

رشید میرحسامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تداوم عملیات اجرایی ساخت زیپ لاین و پل معلق بر روی رودخانه سقز که عملیات ساخت آن متوقف و تعطیل شده بود که با پیگیری های لازم در این مدت عملیات ساخت آن مجددا آغاز شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون عملیات ساخت این طرح گردشگری و زیبا فعال است، افزود: ساخت زیپ لاین به اتمام رسیده و عملیات اجرایی پل معلق نیز در آینده ای نزدیک انجام و بعد از تست آن شروع بکار خواهد کرد و این اقدام در راستای ایجاد فضای مفرح و افزایش شور و نشاط اجتماعی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار سقز به عملیات ساخت زیپ لاین اشاره کرد و گفت: طول مسیر زیپ لاین بر روی رودخانه سقز ۲۲۰ متر بوده که سکوی مبدا در پارک کوثر و سکوی مقصد در جنب مجسمه "کچه شوانه" واقع در بلوار شهید بهشتی است.

 میرحسامی با بیان اینکه تاکنون برای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، اضافه کرد: پل معلق هم که بر روی رودخانه سقز انجام می شود، دارای ۱۵۵ متر طول و عرض ۱۲۰ سانتیمتر است که نمای زیبایی را به رودخانه این شهر می‌بخشد.

یکی از مهیج ترین تفریحاتی که به تازگی در سراسر جهان توجه ها را به خود جلب کرده، زیپ لاین است، این ورزش انتخاب مناسبی برای تخلیه کردن انرژی های نهفته در زندگی ماشینی امروزی است.

 در شهر سقز هم تجهیزات لازم برای پرداختن به این ورزش شورانگیز و ساخت پل معلق مهیا شده تا علاقه مندان بتوانند انتخابی مناسب برای تفریح در سقز داشته باشند و از آن لذت ببرند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها کردستان افتتاح طرح مدیریت شهری اعتبارات سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان افتتاح طرح مدیریت شهری کردستان افتتاح طرح مدیریت شهری اعتبارات سقز اخبار کنکور عملیات ساخت زیپ لاین پل معلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پل عنافچه شهرستان باوی
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • ساخت ۱۳ نیروگاه برقابی در مازندران
  • ۱۳ نیروگاه برق‌آبی در مازندران ساخته می‌شود
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری