Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:12:35 GMT

عصبانیت شدید ژاوی از نیمکت فولاد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۱۹۹۵۸

عصبانیت شدید ژاوی از نیمکت فولاد

تنش به وجود آمده در دقایق پایانی بازی فولاد و السد، سرمربی سرشناس قطری ها را حسابی عصبانی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، همگروهی فولاد ایران با السد قطر یکی از اتفاقات جالب توجه این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 برای فوتبالدوستان ایرانی بود. تقابل ژاوی هرناندز، سرمربی سرشناس السد قطر با جواد نکونام، سرمربی جوان تیم فولاد که در دوران بازی بارها در لالیگا مقابل هم قرار گرفته بودند، تقابلی بسیار جذاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دو مربی پیش از بازی رفت در مورد رابطه دوستانه با یکدیگر صحبت هایی را انجام داده بودند و حتی ژاوی در حاشیه نشست خبری پیش از بازی رفت نیز در حالی که نکونام دستیار خود را به نشست فرستاده بود، جویای حال نکو از فولادی ها بود. سرمربی السد در پایان بازی رفت نیز به تمجید از نکونام پرداخته و گفته بود: "من و جواد دوستان خوب و قدیمی هستیم و احترام زیادی برای او قائلم. جواد بازیکن خوبی در دوران فوتبالش بود و مدت زمان زیادی در اوساسونا بازی کرده است و البته من برای او بهترین‌ها را در مربیگری آرزو میکنم چرا فوتبال را خیلی خوب می‌فهمد و اطمینان دارم او آینده خوبی در فوتبال دارد. فولاد تیم او امروز خوب کار کرد و به آن ها تبریک نیز می گویم. تیم های ایرانی به خوبی دفاع می کنند و‌ با قلبشان فوتبال بازی می‌کنند و شکست دادن آن ها خیلی خیلی سخت است."

 

در دقایق پایانی بازی برگشت دو تیم اما اتفاقاتی رخ داد که همه صحبت ها و اظهارنظرهای مثبت قبلی را تحت الشعاع قرار داد. از تصاویر تلویزیونی چیز زیادی مشخص نبود اما از نحوه شادی گل سرمربی اسپانیایی السد بعد از گل نام تائه هی مشخص بود که در آنجا اتفاقی رخ داده ؛ عصبانیتی که تا پایان بازی ادامه داشت.


ستاره سابق بارسا حتی پس از سوت پایان هم مدام به نیمکت تیم حریف و جواد نکونام اشاره می کرد و این درشرایطی بود که عبدالکریم حسن و موسی کولیبالی هم در میانه میدان تا آستانه درگیری با یکدیگر پیش رفتند.

 

السد ژاوی فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: السد ژاوی فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۱۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الرایه که مهمترین روزنامه قطر است، انتقاد شدیدی از وسام رزق، سرمربی السد دارد که تیمش در ضربات پنالتی مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی کنار رفته است.

الرایه می‌گوید؛ تیم السد بهای سنگینی برای فلسفه وسام رزق، سرمربی این تیم در دیدار روز گذشته خود مقابل الوکره در نیمه نهایی جام حذفی قطر پرداخته است.

رسانه‌های قطری باخت تیمی که تا دقیقه ۷۳ با دو گل پیش بوده را نابخشودنی می‌دانند و نفرات انتخاب شده برای این بازی توسط سرمربی و تعویض‌های او را علت اصلی این شکست برشمردند.

باخت تیم السد در نیمه نهایی جام حذفی قطر، وسام رزق، سرمربی بومی السد را در برابر توپ آتش انتقادات قرار داد و با توجه به انتقادات فراوان، ادامه حضور او در فصل جدید را بسیار سخت کرده است. 

الرایه در پایان گزارش خود می‌نویسد:"انتظار می‌رود که مدیران السد در اسرع وقت قرارداد خود را با یک مربی جدید نهایی کنند؛ به خصوص که پیش از این اعلام شده بود که مربیگری وسام در این تیم یک مرحله انتقالی پس از جدایی برونو میگل بوده است."

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد