Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:20:14 GMT

ماجرای مسئولی که لباس پاکبان پوشید تا واکسن بزند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۱۳۸

ماجرای مسئولی که لباس پاکبان پوشید تا واکسن بزند

به گزارش تابناک، رئیسی افزود: درباره تزریق واکسن به افراد خارج از نوبت و به جای دیگران باید افراد تعهد اجتماعی و مسئولیت اجتماعی خود را رعایت کنند. این برای ما شعار است برای دنیا شعار نیست و به همین دلیل است که همه چیز سر جای خودش است.

وی گفت: در یکی از استان‌ها فردی که سه چهار بار به رئیس مرکز بهداشت آنجا مراجعه کرده بود و درخواست کرده بود که به او واکسن بزنند و رئیس مرکز بهداشت مخالفت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فرد رفته لباس پاکبان پوشیده و کلاه پوشیده و ماسک زده تا واکسن دریافت کند. این زمانی خیلی بد و وحشتناک می‌شود که چنین فردی در مسئولیت قرار بگیرد. این خیانت در امانت است و نمونه‌های زیادی داشته ایم. فکر می‌کنیم این زرنگی و قدرت است.

سخنگوی ستاد کرونا اظهار داشت: برخی از مسئولین در جمعی که قرار می‌گیرند ماسک نمی‌زنند فکر می‌کنند این نشانه قدرت است. تا زمانی که این فرهنگ حاکم باشد ما خیلی نمی‌توانیم پیشرفت کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر سخنگوی ستاد کرونا علیرضا رئیسی گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!

سرمربی فرانسوی سابق دنیای فوتبال، برنده جدال پاری سن ژرمن و دورتموند را پیش بینی کرده است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن حالا که به طور رسمی قهرمان فرانسه شده، با انگیزه فراوان و تمرکز کامل خودش را برای جدال با دورتموند آماده می کند. در این تقابل حساس که می‌تواند آخرین مانع پاریسی ها در مسیر رسیدن به ومبلی باشد، آرسن ونگر شانس بیشتر برای پیروزی را به تیم انریکه می دهد. سرمربی سابق آرسنال در مصاحبه با لوپاریزین گفت: 

اگر بخواهیم پتانسیل دو تیم را بررسی کنیم، شانس پاری سن ژرمن بیشتر است. با این حال، دورتموند تیمی است که از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. آنها توانایی برگرداندن شرایطی را دارند، آن هم زمانی که همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسد.

نقطه برتری پاری سن ژرمن 

اما قدرت پاری سن ژرمن این است که می‌تواند مقابل هر تیمی گل بزند. برعکس، دورتموند می‌تواند مقابل هر تیمی گل بخورد. (لبخند می‌زند) بنابراین، توازن قوا به نفع پاریسی‌هاست. آنها مزیت بازی برگشت خانگی را هم دارند. 

از ساعت 22:30 چهارشنبه شب، تیم های دورتموند و پاری سن ژرمن در استادیوم زیگنال ایدونا پارک، بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می کنند.  

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • آنچلوتی: گنابری شاید گل بزند، وینیسیوس هم همین‌طور
  • فوت پاکبان طرقبه ای بر اثر تصادف با پژو پارس
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند