Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:08:25 GMT

چرا ملی‌پوش بسکتبال در مهرام به نیمکت چسبید؟

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۲۸۳

چرا ملی‌پوش بسکتبال در مهرام به نیمکت چسبید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ برتر بسکتبال در حالی با نایب قهرمانی مهرام تهران به پایان رسید که جدا از حواشی که حوالی این تیم در مرحله نیمه نهایی و فینال وجود داشت، یک موضوع چندان مطرح نشد و البته مهرامی‌ها و در راس آنها علی آرزومندی سرمربی تیم هم به آن پاسخی نداد.

ماجرا به نیمکت نشینی میثم میرزایی در تیم نایب قهرمان باز می‌گردد، بازیکنی که در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشت و در دانشگاه آزاد و پتروشیمی هم یکی از چهره‌های تاثیرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این همیشه در اردوها و مسابقات تیم ملی حضور داشت و به همراه محمد حسن زاده جانشین حامد حدادی بوده است.

او در فصلی که گذشت به مهرام آمد تا شاید با این تیم قهرمانی را تجربه کند و خودش نیز در ابتدای حضور، روی این موضوع تاکید کرد، اما چه شد که او در حساس ترین بازی‌های فصل نیمکت نشین صرف بود و وارد زمین نشد؟ چرا او که بارها بازی در تیم ملی در رقابت‌های آسیایی و حتی جهانی را تجربه کرده و با پتروشیمی قهرمان آسیا شده بود، در تفکرات علی آرزومندی، سرمربی مهرام جایی پیدا نکرد؟

میرزایی ذاتا بازیکن آرام و بی حاشیه‌ای است و حتی پس از یک فصل نیمکت نشینی هم هیچ صحبتی را به میان نیاورد و از لحاظ فنی هم در بسکتبال ایران شناخته شده بوده و چند سالی است در تیم ملی بازی می‌کند، از سوی دیگر وقتی یک مربی بازیکنی را جذب می‌کند حتما به او اعتقاد و نیاز داشته که با وی قرارداد بسته است، اما اینکه چرا او در این تیم نیمکت نشین بوده حتما دلیل سومی دارد که مسئولان مهرام فعلا حرفی به میان نمی‌آورند.

به گزارش فارس، میرزایی خودش فعلا در این مورد صحبتی نمی‌کند و با این شرایط این موضوعی که در میان اهالی بسکتبال مطرح است اینکه شاید فردی یا قدرتی فراتر از قدرت سرمربی تیم با این بازیکن مشکل داشته که او را نیمکت نشین کرده است! ابهامی که شاید در آینده ای نزدیک برطرف شد. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • افسوس مطهری از نتیجه بازی استقلال (عکس)