Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@15:29:58 GMT

روند واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۰۶۳۱

روند واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان

به گزارش «تابناک»، به نقل از ایسنا، دکتر سید محمد علوی با اشاره به نحوه واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال اظهار کرد: مراکز بهداشت به صورت تلفنی، افراد بالای ٨٠ سال را برای واکسیناسیون دعوت می‌کنند و در حال حاضر نیازی به حضور در مراکز بهداشت برای ثبت نام وجود ندارد.

وی افزود: افرادی نیز تاکنون پرونده الکترونیک سلامت خانوار تشکیل نداده‌اند و در فرصت بعدی که به اطلاع همگان خواهد رسید، می‌توانند مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت خوزستان که با یک بخش خبری گفتگو می‌کرد، گفت: در حال حاضر برنامه مرکز بهداشت استان خوزستان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور این است که به افراد بالای ٨٠ سال از طریق تلفن یا پیامک، اطلاع دهد و از آن‌ها برای انجام واکسیناسیون دعوت کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر خوزستان واکسن کرونا سالمندان واکسیناسیون ارسال پیامک گروه های شغلی ماه رمضان کرونای هندی دعای روز سیزدهم رمضان دعای مجیر افراد بالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها