Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@11:18:02 GMT

کشف ۲۵ تن سیمان احتکار شده در بناب

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۱۴۰۲

کشف ۲۵ تن سیمان احتکار شده در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف ۲۵ تن سیمان احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،سرهنگ شفقی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی سیمان در یکی روستاهای شهرستان بناب، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه خوشه مهر این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل احتکار در یک انبار، ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۲۵ تن سیمان که به صورت غیرقانونی احتکار شده بود را کشف کردند،

 وی ارزش محموله مکشوفه را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این زمینه یک نفر پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احتکار سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی‌فر بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه‌روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا هنگام کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را مشاهده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق موفق شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 6094490

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب از سد علویان به زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟