Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری خراسان شمالی گفت: در مجموع صلاحیت ۵۷۴ نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی در ۲۴ شهر استان در هیات نظارت به تایید رسیده است.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان؛ تعداد داوطلبان شورای اسلامی شهرهای این استان را ۷۰۲ نفر اعلام کرد و افزود: ۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهرهای این استان از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایری خراسان شمالی اظهار داشت: در مجموع در بررسی ها، صلاحیت ۹۷ داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهرهای این استان در هیات های اجرایی و نظارت به تایید نرسید که سهم هیات های اجرایی ۴۳ و هیات های نظارت نیز ۵۴ نفر است.

 


جدی اضافه کرد: هیات های نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر، روستا و عشایری، نتایج بررسی صلاحیت ها را به فرمانداری ها اعلام کرده اند و فرمانداران نیز موظفند تا هشتم اردیبهشت ماه این نتایج را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

 


وی تصریح کرد: بر اساس قانون، داوطلبانی که صلاحیتشان به تایید هیات های نظارت در شهرستان ها نرسیده، چهار روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیات های نظارت استانی برای بررسی مجدد اعلام کنند.

 


جدی در خصوص تایید صلاحیت شوراهای اسلامی روستا و عشایر هم افزود: هیات اجرایی بخش با انجام بررسی‌ها نتایج را تا ۱۶ اردیبهشت به هیات نظارت بخش اعلام کنند و این هیات (هیات نظارت بخش‌ها) هم ۳۱ اردیبهشت نتیجه نهایی را به بخشداری‌ها اعلام خواهد کرد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای شهر خراسان شمالی انتخابات شورای اسلامی شهر شوراهای اسلامی هیات های نظارت هیات نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی