Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:24:43 GMT

۱۶۶۲۰ نفر روز تبلیغ دینی ویژه رمضان در استان اردبیل اجرا شد

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۰۱۴

۱۶۶۲۰ نفر روز تبلیغ دینی ویژه رمضان در استان اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام انور قاسمی صبح سه‌شنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های ماه رمضان در اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای فعالیت‌های تبلیغی در ماه رمضان، تعداد ۵۵۴ نفر از روحانیون طرح هجرت و مستقر در مناطق مختلف اعم از مناطق شهری، روستایی و محروم به اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه ماه رمضان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری ۱۶ هزار و ۶۲۰ جلسه تبلیغی در طول ماه رمضان اشاره کرد و افزود: بنا به شرایط به وجود آمده از انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های اجرایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود که در این برنامه‌ها روحانیون، به اقامه نماز جماعت (در فاصله زمانی نیم ساعته)، سخنرانی کوتاه و پاسخگویی به سوالات شرعی می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگی و تبلیغ تصریح کرد: موضوعات مهم در جلسات سخنرانی اعم از احکام روزه، فضائل روزه و ثواب روزه داران، اهمیت قرائت قرآن در ماه رمضان، کمک مومنانه و مواسات، تقوا و خویشتن داری، دستگیری از نیازمندان و اهمیت انتخابات و راه‌های انتخاب اصلح در کلام مقام معظم رهبری و نیز راه‌های تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» است که فایل سخنرانی در فضای مجازی نیز برای استفاده کاربران بارگذاری می‌شود.

حجت الاسلام قاسمی با تاکید بر اینکه برنامه‌های تبلیغی روحانیون در طول ماه رمضان با اولویت در مناطق محروم، آسیب پذیر و روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت گروه طلاب و روحانیون استان در راستای اجرای موفق این طرح در اولویت است.

وی به اجرای ویژه برنامه‌های ماه رمضان در استان اشاره و اضافه کرد: برنامه #مردم_ماه، #محله_همدل و #قرآن_نور_امید از جمله برنامه‌هایی است که با جدیت در استان پی‌جویی و اجرا می‌شود.

کد خبر 5198716

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل ماه رمضان ۱۴۰۰ برنامه های فرهنگی تبلیغات طلاب علما و روحانیون تبلیغ دینی ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان کمک مومنانه انتخابات 1400 اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بارش باران ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود