Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی, استاندار همدان در دیدار رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان همدان با قدردانی از فعالیت‌های این هیات بیان کرد: از هرگونه همکاری و همراهی با دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند دریغ نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ افزود: توجه به قانون، بی طرفی، شفافیت، عدالت انتخاباتی و فراهم سازی زمینه‌های حضور مردم در پای صندوق‌های رای از عوامل مهم برگزاری انتخابات است که به طور حتم مجموعه برگزار کنندگان انتخابات در استان همدان همچون گذشته این مولفه ها را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

حجت‌الاسلام جلال مرادی رئیس دفتر هیات نظارت شورای نگهبان در استان همدان با حضور در محل دفتر استاندار، با استاندار همدان و ئیس ستاد انتخابات استان همدان دیدار و گفت‌ وگو کرد.

 پس از آغاز فرایند نام نویسی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، یک هزار و ۱۴۸ نفر در استان همدان ثبت نام کردند که طبق بررسی های صورت گرفته همه شهرها به حد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات رسیدند.

همچنین پنج هزار و ۲۹۸ داوطلب دوره گذشته برای انتخابات شورای اسلامی روستا ثبت نام کرده بودند که در این دوره با ۳.۲ درصد افزایش به پنج هزار و ۴۶۸ داوطلب رسید.

برای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ نیز ۶۹ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد پنج نفر انصراف داده و سه نفر در هیات اجرایی شهرستان رد صلاحیت شدند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای نگهبان ثبت نام استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس

فهرست کاندیداهای مورد حمایت شورای وحدت اصولگرایان در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اعلام شد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی مسئول روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: در فرایند انتخاب کاندیداها، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند و فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به ترتیب زیر است:


۱-سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳-سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵-زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷-  ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹-مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱-  حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شوک به شانا در دومین روز تبلیغات انتخابات /۱۱ کاندیدای مشترک شورای وحدت و امنا/ توافق سه گانه بر روی دو کاندیدا
  • اعلام فهرست کاندیداهای شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • رونمایی از لیست انتخاباتی شورای وحدت برای تهران+اسامی
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از کانال‌ رسمی منتشر می‌شود
  • فهرست‌های انتخاباتی منتسب به شورای وحدت فاقد اعتبار است