Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@16:20:00 GMT

آمادگی چین برای کمک به هند در مهار کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۱۳۳

آمادگی چین برای کمک به هند در مهار کرونا

همزمان با افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در هند، وزارت خارجه چین بار دیگر بر آمادگی این کشور برای کمک به هند تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شینهوا روز سه شنبه به نقل از سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد: پکن ضمن دنبال کردن وضعیت شیوع کرونا در هند، با مردم این کشور به خاطر وخامت اوضاع اخیر همه گیری ابراز همدردی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وانگ ون بین افزود: در صورت ارائه درخواست مشخص از سوی هند، چین تا حد توان حمایت و کمک خود را در اختیار این کشور قرار خواهد داد.

موج جدید شیوع ویروس کرونا در هند، شبکه بهداشت و درمان این کشور را با اختلال مواجه کرده است طوری که تنها در روز گذشته /دوشنبه/ بیش از ۳۵۲ هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

این بالاترین آمار ابتلای روزانه به کرونا در هند از آغاز بحران کرونا تاکنون است. هند همچنین بالاترین آمار ابتلای روزانه به کرونا در جهان را به خود اختصاص داده است.

با اضافه شدن ۲ هزار و ۸۱۴ نفر دیگر به قربانیان کرونا در هند، جان باختگان این بیماری در پرجمعیت‌ترین کشور جنوب آسیا به مرز ۲۰۰ هزار نفر نزدیک شده است.

افزایش آمار ابتلا به کووید-۱۹ در روز‌های اخیر سبب شده است تا خانواده مبتلایان در شبکه‌های اجتماعی در خواست تجهیزات اکسیژن و تخت خالی در بیمارستان‌ها کنند.

همزمان با افزایش شیوع ویروس کرونا در هند، خط هوایی سیچوان چین که یک شرکت دولتی است تمام پرواز‌های خود به این کشور را متوقف کرده است.

این توقف که در ۶ مسیر پروازی اتفاق افتاده، به دلیل " تغییرات ناگهانی در وضعیت شیوع کرونا در هند و به منظور کاهش تعداد موارد ورودی به چین" صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مهار کرونا کرونا در هند وزارت خارجه چین کرونا در هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد.

امیردریادار شهرام ایرانی گفت: در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش های علمی کشور را داریم، دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سیلاب ورودی شهر صفائیه رفسنجان مهار شد
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید