Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:17:49 GMT

ابلاغ مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت به مدیران سمنان

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۵۳۴

ابلاغ مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت به مدیران سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ محمدحسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان صبح امروز در دیدار با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران به‌عنوان قله افتخارات و ارزش‌های انقلاب اسلامی مطرح است و با پرداختن عمیق به آن، فضای جامعه معنوی و الهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرهنگی و ارزشی شهرداری‌های استان سمنان در برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس ادامه داد: این تلاش‌های ارزشمند در مسیر ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، مجاهدت فی سبیل الله است؛ انتظار داریم همانند گذشته برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم در ۴۰ مناسبت دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی و اجرا شود.

سلامی گفت: ابلاغیه گرامیداشت مناسبت‌های شاخص دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۰ با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی برنامه‌ریزی و به فرماندهان یگان‌های نظامی و انتظامی، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، رؤسای دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی و شهرداران استان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در مناسبت دفاع مقدس و مقاومت، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مستندسازی نقش شهرداری‌ها در دوران دفاع مقدس و آموزش مجازی علوم و معارف دفاع مقدس کارکنان شهرداری از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی‌شده سال ۱۴۰۰ است.

راضیه شهاب، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان هم در این جلسه بیان کرد: انتظار می‌رود با توجه به همکاری شهرداری‌های استان در برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس از تولیدات فرهنگی، هنری شهرداری‌ها در سال جاری رونمایی شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سمنان خواستار تدوین برنامه‌های مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و شهرداری در سال ۱۴۰۰ توسط کارشناسان دو مجموعه شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس مقاومت انقلاب اسلامی مناسبت های شاخص دفاع مقدس ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس و مقاومت شهرداری ها سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص در شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

او با توجه به شعار هفته بسیج سازندگی امسال همه با هم گفت: در جهت تحقق شعار سال بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون تصریح کرد: در جهت برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۹۷ گروه جهادی در قالب ۵۰۰ نفر به منظور خدمات دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار شهرستان کازرون اعزام خواهند شد.

او، برنامه‌های شاخص هفته بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومان، افتتاحیه طرح محرومیت زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت نام برد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند