Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:22:53 GMT

دومین شهید مدافع سلامت اندیمشک به کاروان شهیدان پیوست

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۲۷۵۱

دومین شهید مدافع سلامت اندیمشک به کاروان شهیدان پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته شهید والامقام بانوی مدافع سلامت «فریده صادقی» از پرستاران کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک به کاروان شهدای چهارم آذر روز ایثار و فداکاری مردم اندیمشک پیوست.

بانوی مدافع سلامت «صادقی» از روزهای ابتدای شیوع بیماری کرونا در خط مقابله و درمان شهروندان اندیمشک در بیمارستان امام علی (ع) به بیماران خدمت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی میثم در پیامی ضایعه شهادت این بانوی فداکار را به ساحت مقدس شهروندان اندیمشک تسلیت گفت و عروج آسمانی گران‌قدرش را برای کادر درمان بیمارستان امام علی تلخ عنوان کرد.

شهرستان اندیمشک در روزهای اخیر با شیب صعودی بیماران کرونایی روبه‌رو بوده و در وضعیت قرمز قرار دارد و مدافعان سلامت بیش از توان و امکانات موجود در حال خدمت‌رسانی به مبتلایان هستند.

کد خبر 5198778

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اندیمشک قربانیان کرونا کادر درمان مدافعان سلامت ویروس کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر گرگان محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان کمک مومنانه اردبیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخابات 1400 بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، اجتماع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان امام رضا (ع) اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد محمدیان امام جمعه موقت و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک سخنران این اجتماع بود.

در انتهای مراسم دانشجویان با شعار مرگ بر آمریکا پرچم این کشور را به آتش کشیدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902188

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • تجمع دانشجویان اندیمشک در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید