Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس به واسطه قهرمانی در لیگ برتر ایران به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا با الوحده امارات، گوا هند و الریان قطر همگروه هست و رقابت‌های خود را در شهر گوا هند برگزار می‌کند. شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از برگزاری هفته پنجم متحمل اولین شکست خود شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*گذر از ایستگاه عمر خربین

پرسپولیس در هفته اول به مصاف الوحده امارات رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. اگر چه نگاه‌ها به عُمر خربین بازیکن سوری الوحده بود، اما وی نتوانست کار خاصی در این بازی انجام بدهد. در دیگر بازی این گروه الریان مقابل میزبان رقابت‌ها متحمل تساوی بدون گل شد تا دو امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد.

نتایج کامل بازی‌های هفته اول گروه پنجم به شرح زیر است:

پرسپولیس ایران یک- صفر الوحده امارات

گوا هند صفر – صفر الریان قطر

*یحیی فاتح نیمه مربیان

در هفته دوم سرخ‌پوشان بازی حساسی را مقابل الریان قطر برگزار کردند. الریان در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد و شجاع خلیل‌زاده در این نتیجه نقش مهمی داشت. اما شاگردان گل‌محمدی با عملکردی کاملاً متفاوت در نیمه دوم به جریان بازی بازگشتند و در پایان با نتیجه سه بر یک پیروز شدند. بازی دوم این گروه باز هم با شگفتی‌سازی گوا همراه بود و با تساوی بدون گل این تیم مقابل الوحده امارات روبه‌رو شد تا هندی‌ها با دو امتیاز و بالاتر از دو تیم عربی در رده دوم قرار بگیرند.

نتایج کامل بازی‌های هفته دوم گروه پنجم به شرح زیر است:

الوحده صفر – صفر گوا هند

الریان قطر یک – ۳ پرسپولیس

*بُرد پر دردسر مقابل گوا!

گوا پیش از بازی پرسپولیس گلی دریافت نکرده بود و در این رکورد دیراج سینگ نقش زیادی داشت. به همین دلیل گلر هندی‌ها در تیم منتخب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته بود و با روحیه بالا مقابل نماینده ایران به میدان رفت. دفع ضربه پنالتی حسین کنعانی‌زادگان و چند موقعیت مسلم گلزنی برابر پرسپولیس، اجازه بُرد پرگُل را به سرخ‌پوشان نداد. از سوی دیگر شاگردان گل‌محمدی همانند بازی الریان، در تقابل با گوا هم روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردند. البته پرسپولیس با گل‌های مهدی ترابی و سید جلال حسینی توانست مسابقه برنده باشد. در دیگر بازی این هفته با وجود گلزنی شجاع خلیل‌زاده نماینده امارات توانست مقابل الریان قطر برنده شود و به رتبه دوم جدول برسد.

نتایج کامل بازی‌های هفته سوم گروه پنجم به شرح زیر است:

الوحده امارات ۳ – ۲ الریان قطر

پرسپولیس ایران ۲ – ۱ گوا هند

*صعود سرخ‌پوشان قطعی شد

تکرار مصاف پرسپولیس و گوا، مطابق پیش‌بینی‌ها به سود شاگردان گل‌محمدی به اتمام رسید تا این تیم با خیال راحت در اندیشه دور بعد باشند. به نظر می‌رسد یکی از ثمرات بازی با گوا، تقویت روحی مهاجمان پرسپولیس بود. در این بازی مهدی ترابی بدون شک یکی از ستاره‌های ارزشمند سرخ‌پوشان بود. در دیگر بازی این گروه الوحده پیروزی‌اش مقابل الریان را تکرار کرد تا یاران خلیل‌زاده کار سختی برای صعود از مرحله گروهی داشته باشند.

نتایج کامل بازی‌های هفته چهارم گروه پنجم به شرح زیر است:

الریان قطر صفر – یک الوحده امارات

گوا هند صفر – ۴ پرسپولیس ایران

*ثبت اولین شکست پرسپولیس

تکرار مصاف پرسپولیس و الوحده، با نتیجه‌ای غیرمنتظره برای نماینده ایران همراه شد. با وجود اینکه پرسپولیس تا پایان هفته چهارم با کسب امتیازات کامل صدرنشین بود؛ اما گل زودهنگام نماینده امارات آرزوی کسب امتیازات کامل دور گروهی را از سرخ‌پوشان گرفت. نماینده امارات با تکیه به این پیروزی ارزشمند حتی در پایان هفته ششم فرصت صدرنشینی و صعود به عنوان تیم اول را دارد. در دیگر بازی این گروه الریان مقابل گوا هند به تقسیم امتیازات رضایت داد، تا عملاً از گردانه رقابت‌ها کنار برود.

نتایج کامل بازی‌های هفته پنجم گروه پنجم به شرح زیر است:

الوحده امارات یک –  صفر  پرسپولیس ایران 

الریان قطر یک- یک گوا هند

*وضعیت جدول

با برگزاری هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با وجود قبول شکست مقابل الوحده امارات با ۱۲ امتیاز صدرنشین است. الوحده امارات با ۱۰ و گوا هند با ۳ امتیاز در رده بعدی قرار دارند. الریان هم قعرنشین گروه است. با این اوصاف نماینده قطر و هند حذف شده‌اند و هفته آخر بیشتر نبرد صدرنشینی میان پرسپولیس ایران و الوحده امارات است.

*برنامه هفته ششم:

بازی‌های هفته ششم گروه E لیگ قهرمانان آسیاروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود. در اولین بازی این گروه پرسپولیس مقابل الریان قرار می‌گیرد. یاران خلیل‌زاده با وجود حذف از این رقابت‌ها انگیزه زیادی برای نمایش توانایی خود دارند. از سوی دیگر شاگردان گل‌محمدی نیاز به سه امتیاز این مسابقه حساس دارند تا با خیال راحت و به عنوان صدرنشین راهی دور بعد شوند. در دیگر بازی این گروه الوحده امارات مقابل گوا هند قرار می‌گیرد. نماینده امارات بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در بهترین وضعیت روحی قرار دارد. با این همه الوحده می‌داند، گوا با نتایج عجیب و غریب تاثیر زیادی در نتایج این گروه داشته است.

 پرسپولیس ایران – الریان قطر ساعت برگزاری ۱۹

 گوا هند – الوحده امارات ساعت برگزاری ۲۱:۳۰

*نتیجه‌گیری:

در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمتر کسی منتظر شکست پرسپولیس مقابل الوحده امارات بود. با این همه شکست سرخ‌پوشان درس عبرتی برای این تیم شد تا هیچ کدام از رقبای خود را در لیگ قهرمانان آسیا دست کم نگیرند. پرسپولیس برای صعود از گروه E با مشکلی روبه‌رو نیست، پرسپولیس برای تثبیت صدرنشینی خود باید با تمرکز زیادی مقابل الریان قطر قرار بگیرد. تیمی که با وجود حذف از رقابت‌ها، می‌تواند مانع صدرنشینی شاگردان گل‌محمدی باشد. بیشتر بخوانید: اولین شکست پرسپولیس مقابل الوحده رقم خورد/ شاگردان گل‌محمدی همچنان در صدر

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا نتایج کامل بازی های هفته دیگر بازی این گروه لیگ قهرمانان آسیا شاگردان گل محمدی پرسپولیس ایران نماینده امارات الوحده امارات مقابل الوحده مقابل الریان الریان قطر سرخ پوشان خلیل زاده رقابت ها هفته ششم گوا هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی