Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@15:49:25 GMT

پنجم اردیبهشت نماد شکست استکبار و نفوذی است

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۳۶۰۰

پنجم اردیبهشت نماد شکست استکبار و نفوذی است

ایسنا/یزد رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست و با اشاره به ظرفیت سپاه پاسداران گفت: تاکنون عملکرد سپاه کمک‌رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.

«محمدصالح جوکار» در دیدار حاشیه بازدید از سپاه الغدیر استان یزد که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد ما این است که سپاه پاسداران از همان ۲۲ بهمن ۵۷ تشکیل و خدمات آن به انقلاب اسلامی و مردم ایران آغاز شد و فرمان تشکیل آن در دوم اردیبهشت ۵۸ صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر نماینده یزد در مجلس، وی افزود: در هر زمینه‌ای که در طول سال‌های گذشته کمبود، کسری و نقصی بود و حضرت امام و مقام معظم رهبری نسبت به رفع آن دستور می‌دادند، سپاه با قدرت حضور پیدا و بالاترین خدمات را ارائه می‌کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: پس از دفاع مقدس هم در دوران سازندگی و در عرصه محرومیت‌زدایی، اقدامات بسیار شگرف و عظیمی توسط سپاه به کشور و مردم انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران نهادی است که علی رغم تمام توطئه‌هایی که دشمنان داشتند، توانسته هر دوره و مقاطع زمانی علاوه بر اینکه با این توطئه‌ها مقابله کرده و سرمایه‌های اجتماعی نظام را افزایش دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این که در طول چند سال گذشته بخش مهمی از مشکلات ناشی از سوء مدیریت و اداره کشور توسط مسئولان بوده، گفت: با این وجود، در همین زمان هم عملکرد سپاه کمک‌رسان کشور برای عبور از مشکلات بوده است.

وی با بیان این که نمونه بارز این اقدامات، فعالیت‌های سپاه در زمان شیوع کروناست، گفت: بخش مهمی از مشکلاتی که برخی مسئولان گمان می‌کردند امکان رفع آن نیست، به خوبی مرتفع شد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس این موضوع را نشان دهنده ظرفیت بالای سپاه پاسداران دانست و گفت: سپاه پاسداران و اقشار مختلف بسیج همواره هم در تمام عرصه‌ها یاری‌رسان انقلاب و مردم هستند.

جوکار پنجم اردیبهشت را نماد شکست استکبار و نفوذی دانست و گفت: به یاری خداوند متعال این توطئه بزرگ دشمنان در نطفه خفه شد و نتوانستند آنچه می‌خواهند را انجام دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: شهید محمد منتظر قائم هم واقعا نماد شهادت و ایستادگی در برابر نفوذی بوده و شهیدی صاحب ویژگی‌های بسیار برجسته‌ است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه نجات ما در کشور این است که تمام قوا، نیروهای مسلح، امکانات و تفکرات در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند و گوش به فرمان ولایت باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی حادثه طبس آمريكا كميسيون شوراها و امور داخلي سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود