Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:29:47 GMT

‍ افتتاح ۳ پد فرود اورژانس هوایی در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۴۸۸۱

‍ افتتاح ۳ پد فرود اورژانس هوایی در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: همزمان با هفته سلامت، پد فرود بالگرد اورژانس هوایی در سه بیمارستان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، محمد حیدری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سه پد در بیمارستان‌‎های تامین اجتماعی فرخشهر، ولی عصر (عج) بروجن و شهدای لردگان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای افتتاح این سه پد را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پد اورژانس هوایی بیمارستان تامین اجتماعی فرخشهر با اعتباری بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان و پدهای بیمارستان‌های ولی عصر(عج) بروجن و شهدای لردگان به ترتیب با اعتباری بالغ بر ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حیدری با اشاره به اینکه مساحت هر یک از پدها ۵۰ در ۵۰ متر مربع است، یادآور شد: پیش از این یک پد اورژانس هوایی در مجتمع رحمتیه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افتتاح شده است.

وی با اشاره به نیاز مبرم استان به بالگرد اورژانس هوایی با توجه به صعب‌العبور و سخت گذر بودن برخی مناطق استان به ویژه در دو شهرستان کوهرنگ و اردل، گفت: از زمان استقرار مجدد بالگرد در استان تا کنون ۱۲ ماموریت هوایی برای انتقال بیمار و مادر باردار انجام شده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان در پایان گفت: پد بالگرد اورژانس هوایی بیمارستان‌های اردل، ناغان و فارسان نیز در دست احداث است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری اورژانس هوايي اورژانس هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای شهرکرد امروز ۵ درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: آسمان استان تا اوایل هفته کمی تا قسمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • راه اندازی نخستین مرکز موتور آمبولانس شهرستانی در مهاباد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی