Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه موج ویرانگر کرونا در هند و در حالی که بیمارستان‌های این کشور تخت و امکانات پذیرش بیماران جدید را ندارند، برای ششمین روز متوالی تعداد ابتلا‌ها باز هم بالای ۳۰۰ هزار نفر بود و دو هزار و ۷۷۱ فوتی روزانه به ثبت رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، موارد جدید ابتلا به کرونا در هند برای ششمین روز متوالی امروز (سه‌شنبه) همچنان بالای ۳۰۰ هزار مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال نیرو‌های مسلح متعهد شد برای مبارزه با جهش خیره کننده ابتلا به کمک بیاید.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، در ۲۴ ساعت گذشته، هند ۳۲۳ هزار و ۱۴۴ مورد جدید را به ثبت رساند که کمتر از رکورد ۳۵۲ هزار و ۹۹۱ مورد روز دوشنبه بود، در حالی که همچنان بیمارستان‌های این کشور به دلیل کمبود تخت و اکسیژن چاره‌ای جز رد بیماران ندارند.

در شبانه‌روز گذشته همچنین دو هزار و ۷۷۱ فوتی در این کشور ثبت شد؛ اما به گفته کارشناسان، شمار قربانیان بسیار بالاتر از این رقم است.

«ریو ام جان» استاد و اقتصاددان در انستیتو مدیریت هند در ایالت جنوبی «کرالا» در پیامی توییتری هشدار داد: لطفا توجه کنید که کاهش ابتلای روزانه عمدتاً به دلیل افت شدید میزان آزمایش است. نباید آن را نشانه‌ای کاهش موارد دانست، بلکه به دلیل مورد بررسی قرار ندادن موارد مثبت، بسیار زیاد است.

«تدروس ادهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هم اوضاع در دومین کشور پرجمعیت جهان را «فراتر از دلخراش» توصیف کرد.

در همین حال، هند از نیرو‌های ارتش خواسته برای مهار این بحران ویرانگر به کمک بیایند. «بیپین راوات» رئیس ستاد دفاعی ارتش هند روز دوشنبه گفت که از ذخایر اکسیژن ارتش برای رفع کمبود اکسیژن استفاده خواهد شد و همچنین کارکنان بازنشسته به کمک کادر بهداشت و درمان خواهند رفت.

طبق آمار پایگاه اطلاع‌رسانی «worldometers»، هند در مجموع تاکنون بیش از ۱۷ میلیون و ۶۰۰ مورد ابتلا و بیش از ۱۹۷ هزار و ۸۰۰ فوتی را به ثبت رسانده است. در جایگاه اول درگیرترین کشور‌های جهان، آمریکا همچنان با فاصله، با بیش از ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار مبتلا و بالای ۵۸۶ فوتی قرار دارد و جایگاه سوم بعد از آمریکا و هند، به برزیل تعلق دارد. این کشور آمریکای لاتین هم بیش از ۱۴ میلیون و ۳۷۰ هزار مبتلا و بالغ بر ۳۹۲ فوتی ثبت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا در هند کووید19 کرونای هندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله برگشت چهارمین دوره لیگ برتر رویینگ مردان باشگاه‌های کشور، امروز (هفدهم اردیبهشت) با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، ملوان نداجا، پترو پالایش سما و تی‌آر سی، در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

تیم رویینگ مردان دانشگاه آزاد اسلامی که با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «فرزین رضایی» مربی، قهرمان مسلم هر سه فصل گذشته لیگ برتر بود و پارسال کاپ آسیا را به خانه برد، امروز در مرحله برگشت نیز غوغا کرد و پیش از پایان رسمی رقابت ها، چهارمین بار قهرمان شد. ملوان نداجا و پترو پالایش سما نیز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

«امیرحسین محمودپور»، «حمیدرضا رضوانی»، «آریا سلیمان پور»، «امیررضا ابدالی» و «محمدرضا کریمی» ستارگان روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر مردان در فصل ۱۴۰۲ هستند و «بهروز آرمان» نیز سرپرستی این تیم را بر عهده دارد. پرونده لیگ برتر رویینگ مردان، عصر امروز با برگزاری رقابت‌های پایانی بسته و آیین اختتامیه، اوایل خرداد سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین مرحله برگشت لیگ برتر رویینگ بانوان باشگاه‌های کشور، فردا در حالی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین است. «مهسا جاور»، «زینب نورورزی»، «آیگین کریمی» و «ساقی ملکی» با هدایت «افشین فرزام» سرمربی و «سمانه کرمی» مربی، برای تیم رویینگ بانوان دانشگاه آزاد اسلامی پارو می زنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریف استقلال نمی‌خواهد هت‌تریک کند!
  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در طول خط ساحلی از حیفا تا نهاریا
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!