Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@21:24:21 GMT

مسئولان در خدمت مردم گام بردارند

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۲۵۰

مسئولان در خدمت مردم گام بردارند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تا جایی که توان داریم در خدمت به مردم گام برداریم، گفت: هر کسی که در نظام اسلامی مسئولیتی را بر عهده دارد باید این مسئولیت را امانتی برای خدمت به مردم بداند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسملین سیدضیاءالدین آقاجانپور در مراسم تکریم و معارفه رییس اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مسوولیت را یک امانت در دست مسوولان دانست و گفت: همانگونه امیرالمومنین حضرت علی(ع) می فرمایند مسوولیت یک امانت است، در نظام اسلامی هم بلاشک اینگونه است و ما مسوولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و تا جایی که توان داریم در خدمت به مردم گام برداریم و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح فرصتی است برای خدمت کردن، خدمت کردن به کسانی که جان خود برای دفاع میهن عزیزمان در وسط میدان گذاشته اند و هرلحظه آماده جانفشانی برای ایران عزیز اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، الگوی اقتصاد مقاومتی در این وزارتخانه را نمونه موفق این الگو خواند و گفت: خوشبختانه با تلاش و مجاهدت های بسیجی وار کلیه مدیران و کارکنان در وزارت دفاع ما امروز با افتخار می توانیم بگوییم الگوی اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع می تواند الگوی بسیار مناسبی برا سایر ارگان ها و وزارتخانه و ادارات کشور باشد تا دست نیاز از بیگانگان را قطع کنیم و به خودکفایی و خودبالندگی خیلی خوبی برسیم.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی پور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، کار دینی و فرهنگی را اولویت این سازمان دانست و افزود: امروزه با این هجمه دشمن، هرکاری که در امور فرهنگی و دینی انجام شود باز هم کم است و بنده و کلیه سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تمام قد از کارهای فرهنگی حمایت و پشتیبانی می کنیم و حتما این کارهای فرهنگی به صورت بسیار گسترده تر در خصوص بازنشستگان عزیزمان باید صورت پذیرد.

گفتنی است در انتهای این مراسم با اهدای لوحی از ۳۰ سال تلاش حجت الاسلام مومنی در دوران خدمتشان تقدیر به عمل آمد و طی حکمی حجت الاسلام علی ایزدی به مدت دو سال به ریاست اداره عقیدتی سیاسی سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح منصوب شدند.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کارکنان وزارت دفاع وزارت دفاع ارتش سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند

شهردار الوند گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جواد خلج‌طایفه عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در دارالقرآن شهر محمدیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری‌های این شهرستان با ۱,۱۵۰ میلیارد تومان بودجه توانسته‌اند ۲۰۰ طرح بزرگ و کوچک شهری را برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شهری این شهرستان اجرایی کنند.

وی اضافه کرد: برای تحقق فرمایشات رهبری و ایجاد مشارکت مردمی باید بتوانیم مسیر خدمت را با سرعت بیشتری هموار کنیم و در توسعه شهرها مؤثر باشیم. در این میان شهرداری‌های این شهرستان هشت نیاز اساسی دارند.

نماینده شهرداران شهرستان البرز تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی را نخستین نیاز اساسی این شهرداری‌ها برشمرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی شهرداری‌ها تخصیص قیر رایگان و یارانه‌ای برای روکش آسفالت معابر خاکی است که امیدواریم تأمین شود.

خلج‌طایفه اختصاص ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی به شهرداری‌ها را از دیگر نیازهای اساسی دانست و ادامه داد: در حال حاضر ماشین‌آلات عمرانی و خودروهای حمل‌ونقل عمومی فرسوده شدند و باید این نیاز شهرداری‌های شهرستان البرز هم تأمین شود.

وی اجرای بند ۲ ماده ۲ و ماده ۱۰۳ قانون جامع درآمدهای پایدار را خواستار شد و گفت: همچنین اجرای تبصره ۳ ماده ۶ قانون شهرداری‌های برای انجام وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان و همکاری با شهرداری‌ها و تخصیص اعتبارات بازآفرینی از دیگر نیازهای مهم شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

شهردار الوند بر لزوم اجرای طرح‌های تفضیلی و جامع شهرها تأکید کرد و افزود: همچنین صدور مجوز حفر چاه برای آبیاری فضای سبز و قطع استفاده از آب شرب برای آبیاری از نیازهای دیگر شهرداری‌ها به شمار می‌آید.

خلج‌طایفه همچنین از نگاه عابربانکی سایر دستگاه‌ها به شهرداری‌ها انتقاد کرد و گفت: امیدواریم مدیران نگاه عابر بانکی خود از شهرداری‌ها را بردارند تا شهرداری‌ها بتوانند در مسیر خدمت به مردم موفق‌تر از گذشته باشند.

کد خبر 748492

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • تعامل ارتش روسیه و چین روندهای جهانی را تثبیت می‌کند
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین