Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتشارات علمی و فرهنگی در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی تعداد 400 عنوان کتاب به کتابخانه زندان‌های استان تهران اهدا کرد.

هدف از فعالیت‌هایی که با نام مسئولیت‌های اجتماعی سازمان‌ها یا شرکت‌ها شناخته می‌شود، خلق ارزش اجتماعی مشترک میان سازمان و جامعه است؛ موضوعی که اهمیت آن در کشور ما نیز از سوی بسیاری از نهادهای مختلف درک شده و در چند سال گذشته شاهد فعالیت‌ بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها در حوزه‌ مسئولیت اجتماعی‌شان بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشارات علمی و فرهنگی نیز در دورۀ جدید همّ خود را بر ایفای مسئولیت اجتماعی از طرق مختلف گذاشته است که از آن جمله می‌توان به اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی مناطق محروم، خیریه‌ها، بیمارستان‌ها و زندان‌ها به صورت با واسطه و بی واسطه اشاره کرد.

انتشارات علمی و فرهنگی با همت روابط عمومی خود و به واسطۀ فعالی اجتماعی و خیّری فرهنگ‌دوست که در زمینۀ تجهیز  کتابخانۀ زندان‌ها فعالیت می‌کند، تعداد 400 عنوان کتاب به زندان‌های استان تهران اهدا کرد که تا پیش از آن هیچ کتابخانه‌ای نداشتند. این فعال اجتماعی که خود نیز سابقۀ زندان دارد، پس از آزادی تصمیم گرفته است که در موضوع تجهیز کتابخانۀ زندان‌ها اقدام کند و در این مسیر از نشرهای داوطلب همیاری نیز کمک بگیرد. تاکنون علاوه بر انتشارات علمی و فرهنگی چندین نشر معتبر دیگر نیز او را در این اقدام یاری کرده‌اند.

کتاب‌های تقدیمی انتشارات علمی و فرهنگی در این اهدا به کتابخانۀ زندان‌ها، مجموعه‌ای از ادبیات کلاسیک جهان، ادبیات ایران، ادبی و شعر، فلسفی، تاریخی، علوم اجتماعی و دینی، زندگینامه و حوزۀ اندیشه را شامل می‌شود.

گفتنی است که این مجموعه طی دیداری با حضور نادره رضایی مدیرعامل انتشارات علمی و فرهنگی در دفتر روابط عمومی به این شخص خیر و فعال اجتماعیِ واسطه اهدا شد که از این مسیر بر قفسه‌های کتابخانه‌های زندان استان تهران بنشیند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علمی و فرهنگی انتشارات علمی و فرهنگی نادره رضایی کتابخانه زندان انتشارات علمی و فرهنگی استان تهران زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کتاب «اخلاق و درام» نوشته نصرت الله تابش از انتشارات بنیاد سینمایی فارابی وارد بازار نشر شد.

نویسنده کتاب «اخلاق و درام» در این کتاب با تحلیل آثار دراماتیک نظیر «رومئو و ژولیت»، «مکبث» و «هملت» از ویلیام شکسپیر، «آناکارنینا» و «مرگ ایوان ایلیچ» از لئو تولستوی، «تصویر دوریان گری» از اسکار وایلد، «بینوایان» از ویکتور هوگو، «فاوست» از ولفگانگ گوته، «سریر خون» کوراساوا، «کشتن مرغ مقلد» رابرت مالیگمن، «معصومیت از دست رفته» داود میرباقری، «چشمه‌ باکره» اینگمار برگمن، «گلادیاتور» ریدلی اسکات، «پدرخوانده» کاپولا و آثار بسیار دیگر، در جست‌وجوی پاسخ به این پرسش است که آیا مفاهیم اخلاقی، صرفاً توصیه‌ای به هنرمند است یا بدون مفاهیم اخلاقی، اثری دراماتیک خلق نمی‌شود؟

این کتاب در شش فصل و از منظر پیرنگی به موضوع اخلاق و پیوند آن با درام به همراه مثال‌های متعدد سینمایی پرداخته است؛ اخلاق و درام با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه در ۳۳۶ صفحه با قیمت ۲۹۰ هزار تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتشارات بنیاد سینمایی فارابی نیز امسال با یکصد عنوان کتاب و فصلنامه در غرفه بنیاد فارابی در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ۲ شکل حضوری و مجازی پذیرای دانشجویان، پژوهشگران، اساتید و عموم علاقه‌مندان سینما است.

کد خبر 6090674

دیگر خبرها

  • این کتاب‌ها می‌توانند شما را بکشند!
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند