Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در جلسه بررسی شرایط تبیین جایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی گفت: افتخار ایران و آذربایجان، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی و خط مشی آن بزرگوار است که برآیند آن ایجاد اتحاد و یکپارچگی ملی و مذهبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با بیان اینکه گردشگری اردبیل در کنار زیبایی‌های جغرافیایی و طبیعی مدیون بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی است، افزود: ما باید به بهترین شکل شکوه مادی و معنوی این مجموعه را به جهانیان ارائه کنیم.

او تصریح کرد: جایگاه تمدن‌سازی مکتب شیخ صفی چنان ارزشمند است که امنیت و یکپارچگی این مرز و بوم را رقم زده است.

فلاحی افزود: امنیت راه‌های ابریشم و ایجاد بستر امن تجارت و سفر نیز در راستای زحمات سلسله صفوی در این دیار است که باید به بهترین شکل تبیین شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل بیان کرد: باید اقدامات ما به گونه‌ای باشد که هر اردبیلی، به اردبیلی بودن خود بیش از پیش افتخار کند.

او با بیان نقش مهم مدیریت استراتژیک در این مورد گفت: ما به دنبال ایجاد بستر و ساختاری محکم هستیم.

فلاحی خواستار گردهمایی‌های تخصصی برای تجمیع آرای نخبگان برای تدوین برنامه تبیین جایگاه میراث جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی شد.

او در ادامه با اشاره به شعار سال در  بخش مانع‌زادیی‌ها افزود: واکاوی مشکلات و موانع پیش ‌روی اردبیل نیز باید در جذب گردشگران خارجی در این راستا در صدر اهداف باشد.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی گردشگری اردبیل راه های ابریشم گردشگران خارجی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • آلاچیق عشایر شاهسون اردبیل قابلیت ثبت جهانی دارد
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است