Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@01:46:10 GMT

رئیس شورای شهر سمنان به مدیر متخلف لقب «پاکبان بزرگ» داد!

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۵۵۷۰

رئیس شورای شهر سمنان به مدیر متخلف لقب «پاکبان بزرگ» داد!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمسعود سیادتی، رئیس شورای شهر سمنان پیش از ظهر امروز در نشست رسمی شورای اسلامی شهر سمنان به حمیدرضا پیوندی، مدیرعامل متخلف سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده و سپس با دستور ستاد کرونا برکنار شده بود، لقب «پاکبان بزرگ» داد!

او اظهار کرد: از تلاش‌های بی‌وقفه سازمان مدیریت پسماند به‌ویژه جناب پیوندی که به‌عنوان مدیری جهادی و پرکار افتخار خدمتگزاری به پاکبانان و شهروندان عزیز را در این سازمان داشت، تقدیر می‌کنم و به او لقب «پاکبان بزرگ» را می‌دهم؛ امید است شهروندان سمنان با توجه به کارآمدی وی از خدمات او در جای دیگری بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر سمنان تأکید کرد: مجموعه سازمان‌های پسماند در سراسر کشور روزانه با تعداد زیادی پاکبان برخورد دارند و به‌واسطه فعالیت‌های روزمره خود به مانند مجموعه علوم پزشکی مورد آسیب و خطر بیماری هستند؛ اما عبارت‌های قانونی گویای آن نیست و زمانی که عده‌ای «واکسن‌خواری» را مطرح می‌کنند، نمی‌توان آن را به‌حق دانست.

سیادتی افزود: خدا را شاکریم علی‌رغم تلاش بسیاری از افراد که سال‌هاست به دنبال سیاه‌نمایی هر اقدامی بوده‌اند، هیچ یک از پرسنل شهرداری، شهردار، معاونان، رؤسای مناطق، کارکنان سایر سازمان‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان خلاف قانون دستورات رفتار نکرده‌اند.

او ادامه داد: درخواست اینجانب به‌عنوان نماینده مردم از شهردار و کارکنان این است که این اتفاقات ذره‌ای در ارادهٔ خدمت به شهروندان تأثیر منفی نگذارد و مانند همیشه در صف اول خدمتگزاری باشند.

رئیس شورای شهر سمنان از استاندار سمنان تقاضای اتخاذ تدابیری در جهت رفع گسترش سایه ترس و وحشت بر حوزه خدمت شد و گفت: گسترش ترس و وحشت مصیبتی است که سال‌هاست بر برخی از دستگاه‌های اجرایی سایه افکنده و باعث شده خدمت‌رسانی به شهروندان کمرنگ، با تأخیر و با سلب روحیه جهادی همراه گردد که نباید این مسأله عمومیت یافته و این رعب و وحشت مستولی و حاکم بر فضای کاری شود.

سیادتی از هیأت حل اختلاف بابت تأیید بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سمنان به مبلغ ۵۷۰ میلیارد تومان قدردانی کرد.

به دنبال این سخنان، برخی فعالان فضای مجازی در پیام‌های متعددی از استاندار و دادستان سمنان خواسته‌اند تا سخنان امروز سیادتی را در قبح‌زدایی از تخلف و نیز اختصاص القاب این‌چنینی به مدیر برکنارشده مورد پیگیری قرار دهند.

برخی مخاطبان می‌گویند: به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، مدیرانی که از سهمیه پاکبانان سوءاستفاده کرده باشند، باید به دستگاه قضایی معرفی شوند و این مطالبه باید به‌طور جدی پیگیری شود.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر فضای مجازی رئیس شورای شهر سمنان واکسن خواری سازمان مدیریت پسماند پاکبان بزرگ رئیس شورای شهر سمنان رئیس شورای شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • معتادان متجاهر بهبودیافته پاکبان می‌شوند
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف