Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا؛ احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در ارزیابی خود نسبت به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2021 گفت: به هر حال با تصمیم AFC این دوره از رقابت ها با افزایش تعداد تیم های شرکت کننده همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این رابطه حتماً باید کارشناسان محترم نظر بدهند اما بنده تصور می کنم به طور کلی سطح رقابت ها بالاست .

 او در خصوص عملکرد تیم های رقیب باشگاه استقلال در گروه C افزود: رقبای ما هم در گروه C همه تلاش خود را انجام می دهند که نتایج خوبی کسب کنند. اما از آنجایی که همه مردم عزیزمان هم دیدند ما یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتیم. اصولاً سبک مربیگری مجیدی همان طور که بارها هم خودشان گفتند یک سبک تهاجمی است. تیم های همگروه استقلال هم همگی در این رقابت ها مدعی هستند و با تمام امکانات خودشان پا به میدان گذاشته اند. همانطور که می دانید گروه ما واقعاً گروه سختی محسوب می شود. هرچند تیم الشرطه عراق از این گردونه خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدوحیل و الأهلی عربستان است و این مهم نیز قابل ذکر  است که الاهلی عربستان میزبان گروه C بوده که رقابت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط میزبانی شهر جده و شرایط کنترل کرونا گفت: در مجموع شرایط میزبانی تا بدین لحظه مناسب بوده، اما خب مشکلاتی هم ما در این بین داشتیم از جمله دوری مسیر زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره 2 به جای ورزشگاه اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات بوده که اینها مشکلات ما بوده است. پروتکل های بهداشتی هم تا اینجای کار خیلی خوب رعایت شده و مسئولین پزشکی AFC خیلی خوب رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشته اند.

احمد مددی ادامه داد: فعلاً تمرکز ما به عنوان مجموعه استقلال بر روی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از آقای مجیدی سرمربی محترم و کادر فنی عزیز ایشان دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم که در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش های دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای پسر آبی هم گفت: این اتفاق تلخ بود و ما هم در بیانیه ای که صادر کردیم، انزجار خود را از این گونه اقدامات نابهنجار و تلخ اعلام کردیم و اطلاعیه های لازم را هم اعلام کردیم و هرگونه کودک آزاری را محکوم می کنیم و بدون شک از محمدمهدی عزیز بعد از رقابت های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

 مددی  در پایان افزود: من از همه هواداران تشکر می کنم و خواهش می کنم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند و استقلال بتواند با تلاش کادر فنی و بازیکنان از سد الاهلی بگذرد و دل هواداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا رقابت فوتبال استقلال عراق عربستان زمین بازی ملک عبدالله مشکلات لیگ قهرمانان رقابت های لیگ قهرمانان لیگ برتر کودک آزاری کادر فنی و بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا الاهلی پیروزی مجیدی مدیرعامل استقلال احمد مددی باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس
  • رسمی| نام تیم استقلال به «استقلال خلیج فارس» تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس