Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این دوره از لیگ قهرمانان با افزایش تعداد تیم‌ها همراه بوده و به نظرم شاهد نوعی ناهمگونی بین گروه‌ها هستیم؛ البته در این رابطه کارشناسان باید نظر بدهند.

 «احمد مددی» در ارزیابی خود از تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ اظهار داشت: تصور می‌کنم به طور کلی سطح لیگ قهرمانان آسیا بالاست و امیدوارم هر چهار تیم ایرانی به مرحله بعد صعود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عملکرد تیم‌های رقیب باشگاه استقلال در گروه C افزود: رقبای ما هم در گروه C همه تلاش خود را انجام می‌دهند که نتایج خوبی کسب کنند. اما از آنجایی که همه مردم عزیزمان هم دیدند، استقلال یک فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشت. اصولاً سبک مربیگری «فرهاد مجیدی» همانطور که بارها هم خودش گفته یک سبک تهاجمی است. تیم‌های همگروه استقلال هم همگی در این رقابت‌ها مدعی هستند و با تمام امکانات خودشان پا به میدان گذاشته‌اند. گروه واقعاً سختی هست. هرچند تیم الشرطه عراق از این گردونه خارج شده، اما رقابت اصلی بین استقلال، الدحیل و الأهلی عربستان است و این مهم نیز قابل ذکر هست که الأهلی عربستان میزبان گروه C بوده که رقابت همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص شرایط میزبانی شهر جده و شرایط کنترل کرونا گفت: در مجموع شرایط میزبانی تا بدین لحظه مناسب بوده، اما مشکلاتی از جمله دوری مسیر زمین تمرین با محل اقامت بازیکنان و همچنین بازی در زمین شماره ۲ به جای ورزشگاه اصلی ملک عبدالله و ساعت برگزاری مسابقات بود. دستورالعمل‌های بهداشتی هم تا اینجای کار رعایت شده و مسئولین پزشکی AFC خیلی خوب رعایت کردند و دقت عمل لازم را در این زمینه داشتند.

احمد مددی ادامه داد: فعلاً تمرکز ما بر لیگ قهرمانان آسیا و صعود است. با شناختی که از مجیدی سرمربی و کادر فنی دارم و البته انگیزه بالای بازیکنان، اطمینان دارم که در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر هم شاهد نمایش‌ دلچسب و خوبی از استقلال خواهیم بود.

مدیرعامل استقلال درباره اتفاقات تلخ اخیر در ماجرای پسر آبی هم گفت: این اتفاق تلخ بود و بیانیه‌ای که صادر کردیم، انزجار خود را از این گونه اقدامات نابهنجار و تلخ اعلام کردیم و اطلاعیه‌های لازم را هم اعلام کردیم و هرگونه کودک آزاری را ما محکوم می‌کنیم و بدون شک از محمدمهدی عزیز بعد از رقابت‌های آسیایی تقدیر ویژه خواهیم کرد.

وی در پایان افزود: من از همه هواداران تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم ما را از دعای خیر خود فراموش نکنند و استقلال بتواند با تلاش کادر فنی و بازیکنان از سد الأهلی بگذرد و دل هواداران خونگرم و عزیزمان را شاد کنیم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است