Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@03:07:42 GMT

محمد پنجعلی: شک ندارم پرسپولیس قهرمان آسیا می شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۲۶۵۲۳

محمد پنجعلی گفت: پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است. هم در دفاع و هم در حمله خیلی خوب کار تیمی را انجام می‌دهند و کادر فنی هوشمندانه برای هر مسابقه تدابیر را می‌اندیشد

محمد پنجعلی در خصوص نتایج پرسپولیس در بازی های آسیایی صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، گفتگوی محمد پنجعلی با ایرنا را می خوانید:

اولین شکست پرسپولیس مقابل الوحده رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست یک اتفاق بود و به نظرم دیگر تکرار نخواهد شد. پرسپولیس از نظر فنی تیم برتر میدان بود اما در فوتبال برخی اوقات شکست‌هایی هم رقم می‌خورد.

یعنی از دید شما پرسپولیس ایراد فنی نداشت؟

پرسپولیس مانند همیشه توپ و میدان را در اختیار داشت اما گل زود هنگام حریف موجب شد تا حریف خیلی زود روش تدافعی را در دستور کار قرار داده و کار پرسپولیس را سخت کند.

پرسپولیس در این دیدار هم موقعیت‌های زیادی از دست داد؟

مقابل تیمی که کاملا دفاع می‌کند، خلق موقعیت سخت است اما تیم به خوبی این کار را انجام داد و تنها در زدن ضربات آخر کمی با مشکل مواجه شد.

این شکست اما می‌تواند درس خوبی برای ادامه کار باشد.

درست است اما همانطور که گفتم تیم از نظر فنی مشکل نداشت. اگر تیم از نظر فنی مشکل داشت می شد انتقاد کرد اما در فوتبال حتی بزرگ ترین باشگاه‌های اروپا هم در یک بازی شکست می خورند.

این پرسپولیس می‌تواند مدعی باشد؟

امسال قهرمان آسیا هستیم و در این موضوع تردیدی ندارم. دیگر تا فینال روی شکست را نخواهیم دید.

بازی بعدی با الریان هم می‌تواند در صدرنشینی تاثیر زیادی داشته باشد.

این بازی اهمیت ویژه‌ای دارد اما مانند بازی رفت این مسابقه را هم با برتری پشت سر می‌گذاریم و به عنوان قاطع ترین صدرنشین به دور بعد مسابقات خواهیم رفت.

شما خیلی قاطع در مورد قهرمانی صحبت کردید. نقطه قوت این پرسپولیس را در چه موضوعی دیدید؟

پرسپولیس به معنای واقعی یک تیم است. هم در دفاع و هم در حمله خیلی خوب کار تیمی را انجام می‌دهند و کادر فنی هوشمندانه برای هر مسابقه تدابیر را می‌اندیشد. از طرفی تفاوتی بین نفرات اصلی و سایر بازیکنان وجود ندارد که همین موضوع موجب شده تا تیم شرایط خوبی داشته باشد.

اخبار داغ 

دانلود فایل صوتی سخنان ظریف / چرا ظریف از دیشب جنجالی شد برترین های قرن با گلاره ناظمی: هرچه رای دهنده بیشتر باشد، نتیجه عادلانه تر است محمدمهدی، هوادار نوجوان استقلالی: اگر گوشم را هم می بریدند تیمم را نمیفروختم؛ کسانی که اذیتم کردند را بخشیدم گل مهدی طارمی به موریرنسه از روی نقطه پنالتی (موریرنسه 1-1 پورتو) کریستیانو رونالدو به دنبال انتقال به پاری سن ژرمن است / توتو اسپورت رسمی؛ یولیان ناگلزمن هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا برای سیزدهمین بازی پیاپی موفق شدند بدون شکست کارشان را به پایان برسانند و در دیدار اخیرشان برابر گل‌گهر سیرجان که دربی فوتبال کرمان هم بود، به این روند درخشان ادامه بدهند و حامد لک نیز با عکس‌العمل عالی خود برای رقم خوردن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشت.

حامد لک که سال گذشته دوران موفقی همراه با مس رفسنجان داشت و 13 کلین‌شیت در 24 بازی به ثبت رساند، با حضور محرم نویدکیا در این تیم هم دوباره آرامش گرفته و در دیدار با گل‌گهر سیرجان برای سیزدهین بازی پیاپی بدون شکست زمین را ترک کرد.

این دروازه‌بان قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی آسیا را همراه با پرسپولیس به دست آورده، در دیدار اخیر مس رفسنجان مقابل گل‌گهر سیرجان نیز واکنشی در دقیقه 77 برابر ضربه محکم مهاجم حریف در موقعیت تک به تک داشت که همه را به یاد عکس‌العمل‌های او در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

حامد لک که در فولاد خوزستان نیز شرایط تقریبا مشابهی با مس رفسنجان تجربه کرده و فقط چهار باخت را در زمان بازی برای فولاد در کارنامه داشت، حالا هم با عملکردش در جمع نارنجی پوشان نشان می‌دهد آمادگی بالایی دارد و نمی‌خواهد رکورد خود و تیمش خراب شود.

دیگر خبرها

  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • طلسم ۳۰ ساله در پرسپولیس؛ دومین کاپیتان هم در حسرت می ماند؟
  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)