Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  حیدری معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت:  ۳۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد زنجانی، جانبازان شیمیایی شدید، ۲ پا قطع، ۲ چشم نابینا و جانبازان نخاعی تا روز چهارشنبه این هفته  واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.


او با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف، جهت دریافت واکسن کرونا، از طریق پیام‌کوتاه انجام می‌شود، افزود: جانبازان بالای ۵۰ درصد زنجانی دوز دوم واکسن کرونا را یک ماه بعد دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بیمارستان آیت‌الله موسوی، درمانگاه شماره ۹ و ۸ درمانگاه در شهرستان زنجان از مراکز تزریق واکسن کرونا، به جامعه هدف هستند.


او بابیان اینکه جانبازان شیمیایی در اولویت بعدی دریافت واکسن کرونا قرار دارند، گفت: جانبازان بالای ۷۰ درصد زنجانی هر دو مرحله  واکسن کرونا را دریافت کردند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران واکسن کرونا جانبازان شیمیایی واکسن کرونا درصد زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۲۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان با مشارکت قرارگاه الکفیل، ۱۱۰ یونیت دندانپزشکی برای ارائه خدمات به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مجموعه ۶ هزار نفری ورزشگاه انقلاب زنجان مستقر کرده است.


وی افزود: ۳۱۰ دندانپزشک و دستیار دندانپزشک در ارائه این خدمات همکاری و مشارکت دارند که از این تعداد ۲۴۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر وظیفه خدمت رسانی به مراجعه کنندگان را برعهده دارند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تأکید بر اینکه هزار فریم عینک برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی تأمین شده است، گفت: این فریم‌ها پس از انجام معاینات مورد نیاز به بیماران نیازمند تحویل داده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تا آخر وقت امروز پزشکان عمومی، متخصص کودکان، متخصص عفونی اطفال، زنان و زایمان، تغذیه، داخلی، کلیه، ریه کودکان و چشم قرنیه در این بیمارستان بیماران نیازمند را معاینه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر